לאור רצף הפיגועים: חבר הכנסת ישראל כ"ץ (הליכוד) התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והאשים בחריפות את חברי הממשלה הנוכחית ברצף הפיגועים הרצחניים, והסביר באילו תנאים מפלגת הליכוד תתמוך בממשלה מהאופוזיציה.

"הממשלה חייבת להתכנס ולהכריז על מצב חירום", אמר בפתח הריאיון חבר הכנסת כ"ץ, "יש כאן תשתית טרור שמורכבת מזרמים לאומניים קיצוניים ויש תשתית של פשיעה שמתחברת לזה. העניין הלאומני לא מטופל. אני לא רוצה להכניס ויכוח פוליטי בתוך הסוגייה הזאת, אבל האזרחים חיים בחשש גדול ורוצים לדעת שהממשלה מרכזת את כל כולה כדי לעצור את גל הפיגועים. חייבים לטפל בעניין הזה ואני מתחייב שנתמוך בכל חקיקה שתמנע את הטרור. לשב"כ יש מערכות מופלאות ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הוא יידע איך לטפל". 

כאשר נשאל על התמודדות הממשלה באינתיפאדת הסכינים שהתרחשה בזמן כהונתו של ראש הממשלה שלעבר נתניהו, השיב חבר הכנסת מהליכוד: "טרור הסכינים טופל בצורה מאוד מקצועית והוא סוכל. אני לא רוצה להיכנס לוויכוח ולהביא את רצון הציבור בנוגע לממשלה הנוכחית, אבל אני שומע את הזעקות אפילו בניחומי האבלים. אני רוצה רק לדבר על מה שצריך לעשות כרגע וזה לסכל את תשתית הטרור בהסכמה לאומית רחבה. אנחנו חייבים לטפל באירוע מבלי לברוח מקו התפר ומהמקומות האחרים". 

לסיכום, התייחס לכך שלא זומן להתייעצות בכנסת אתמול: "אני מניח שזאת הייתה פגישה על רקע פרלמנטרי. אני אפגוש את נתניהו מחר ואני מניח שנדבר על הכל, כפי שאנו עושים באופן רציף. יש לנו את אותה המטרה הפוליטית והיא להחליף את הממשלה הנוכחית. אנחנו כן ניתן לממשלה את כל הגיבוי אם היא תקדם חקיקה על הריסת בתים וגירוש המשפחות התומכות במחבלים - אבל שיביאו קודם את ההצעות האלו".