בצילו של גל הטרור הנוכחי הפוקד את המדינה בימים אלו, חדשות 13 הציגו הערב (רביעי) תוצאותיו של סקר, שבמרכזו השאלה: מי יטפל טוב יותר בגל הטרור – ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט או שמע קודמו בתפקיד שכיהן במשך יותר מעשור, בנימין נתניהו?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נפתלי בנט בהתייחסות לגל הטרור. צילום: לע"מ

הסקר שנערך בקרבם של 702 נשאלים, מהם 602 מהאוכלוסייה היהודית ו-100 מהאוכלוסייה הלא יהודית, עלה כי 40% סוברים כי נתניהו עשוי לטפל במצב באופן מיטבי. 12% בלבד מהנשאלים השיבו כי בנט עשוי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, בעוד 20% השיבו כי אף אחד מהם, 17% השיבו כי שניהם יטפלו בכך באופן דומה, ו-11% טענו כי הם לא יודעים. 

באשר לשאלה איך הממשלה מטפלת בגל הטרור, הנשאלים השיבו כמעט באופן חד משמעי – לא טוב (68%). לעומתם, 17% טענו כי אינם יודעים, ו-15% ציינו כי "בסך הכל טוב".כמו כן, 59% מהנשאלים השיבו כי יתנגדו להקלות לעובדים הפלסטינים, בעוד 24% הביעו תמיכה ו-17% ציינו כי הם לא יודעים.

בסקר עלה גם כי הציון שניתן באשר לתחושת הביטחון האישית הוא 4.12 (מתוך 10). בנוסף, הנשאלים השיבו לשאלה האם שינו את ההרגלים שלהם בעקבות האירועים, כאשר 60% ציינו כי הם ממשיכים כרגיל, ו-37% אכן שינו את ההרגלים.