ח"כ מירי רגב (הליכוד) שוחחה הבוקר (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, ומתחה ביקורת נוקבת על השר לביטחון פנים, עמר בר לב, שבשבועות האחרונים מעד מספר פעמים בהתבטאויות לא ראויות או שגויות.

"אני המומה מהשר לביטחון פנים, הוא צריך לבדוק את עצמו. הוא פשוט מנותק מהמציאות, הוא לא יכול להמשיך לנהל את הביטחון האישי של תושבי מדינת ישראל, שלא נדבר על בנט שלא מראה את עצמו באף שבעה. כמה זמן אפשר להיות עם קורונה? זו ממשלה חלשה. יש הרבה דברים שלדעתי הם רואים בממשלה אך פשוט מתעלמים. זו ממשלה רעה למדינת ישראל", אמרה רגב.

עוד תקפה רגב את הממשלה והתנהלותה מול גל הטרור: "לצבוע את כל האוכלוסייה המוסלמית ככזו שמבצעת פיגועים זה עוול. זו ממשלה שאין בה ביטחון, אין לציבור ביטחון בממשלה, היא חלשה, מתרפסת. אנחנו המדינה היחידה שנשענת על התנועה האסלאמית, כל מה שעבאס רוצה מרצים אותו. הממשלה צריכה ליפול ומהר, זה גדול על בנט, וצריך להפיל את הממשלה המסוכנת הזו ולדאוג לאינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל". 

כזכור, בר לב פרסם אתמול, שעות לאחר פעולת הסיכול בג'נין, ציוץ בו שיבח את לוחמי הימ"מ, שהיו אחראים לחיסול המוצלח. "כבוד ללוחמי הימ"מ על חיסול המחבלים הלילה. ברכות לשב'כ על איסוף המודיעין בזמן אמיתי. אירוע שלישי השבוע בו משטרת ישראל על זרועותיה, מג"ב יס"מ, והלילה גם ימ"מ חוצצת בשוטריה ולוחמיה בין הטרור לבין אזרחי ישראל ומכריעה את המחבלים. כבוד למשטרת ישראל". ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים", כך כתב השר. 

אלא שבסיכול נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, כשמצבו של אחד הוגדר קשה, וחוסלו שלושה מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע טרור, כך על פי מידע מודיעיני של שב"כ.