חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, אורן חזן, מתח בשבוע שעבר ביקורת על יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, בציוץ בטוויטר, ואתמול אף פרסם ציוץ נוסף בו הבהיר כי הוא אינו חוזר בו. הבוקר (ראשון) התעמת חזן עם ינון מגל ב-103FM.

"אני לא שייך לתנועת 'גם ביבי' ואני חושב שלהגיד 'גם ביבי' זה לא נכון. יש כאן ממשלה כושלת ואני מתפלל בוקר בוקר שתחלוף ממשלת הזדון מן הארץ", פתח חזן את דבריו.

לאחר מכן מגל הזכיר לחזן את הפרסום כי ייעץ לראש הממשלה, נפתלי בנט, לפני הבחירות, וחזן השיב: "אני לא ייעצתי לבנט לפני הבחירות. הוא היה שואל, שולח הודעות, הייתי עונה. בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שהוא יגיע לרמת השפל הזו. אבל כל הממשלה הזאת, הסכנה הכי גדולה שבה זה שהם נאחזים בכיסא בכל מחיר והם החליטו שלא להסכים על כלום, והתשלום שהאזרח משלם הוא בקיפאון ברמת חברתית-כלכלית, מחד, ובטרור ברמה יומיומית, מאידך". 

בהמשך התייחס לציוצים נגד נתניהו: "לא יכול להיות שנתניהו קם ויוצא בהצהרות שהממשלה הזו משותקת בגלל התנועה האסלאמית, בשעה שהוא למעלה מעשור ראש ממשלה והוא היה משותק ולא הייתה לו תנועה אסלאמית ששיתקה אותו, הוא פשוט פחד לעשות דברים. אנחנו מדברים על ראש ממשלה שנתן לערביי ישראל, לחלק הקיצוני והשונא שבהם, להתחמש בנשק, ששילם פרוטקשן לחמאס, שנתן למנהרות להיחפר מתחת למנהרה. הטירוף שקיים היום במדינה, הטרור שנמצא, הנשק שמגיע מכל פינה ונמצא בכל מקום, הנגב שהפסדנו אותו כבר". 

בשלב זה החל העימות בין חזן ומגל:

מגל: "אז טוב שהוא לא ראש ממשלה?".
חזן: "נתניהו לעומת בנט, הוא פשוט הרע במיעוטו". 

מגל: "מה אתה רוצה?".
חזן: "אני חושב שנתניהו היה צריך לשתוק".

מגל: "אולי אתה צריך לשתוק?".
חזן: "ההבדל ביני לבין אותם אנשים שאומרים, 'רק נתניהו', זו העובדה שאני הייתי שם במשך למעלה מארבע שנים. הייתי שם כשהוא פינה את עמונה".

מגל: "זו הייתה החלטה של בג"ץ".
חזן: "בג"ץ גם חייב אותו לפנות את חאן אל־אחמר וגם זה לא קרה". 

מגל: "לא נכון, בג"ץ לא חייב אותו לפנות את חאן אל־אחמר".
חזן: "אי אפשר להגיד פייק ניוז כשהשמאל מדבר שקרים ולהגיד אמן כשאתם מוציאים שקרים מהפה שלכם". 

מגל: "אתה קוריוז". 
חזן: "אתה יכול להגיד עליי קוריוז, אבל אני לפחות לא אוויל אטום עיוור כמוך שהולך בעיניים עצומות רק כדי לקבל כמה לייקים. תפתח את העיניים ינון. היית בכנסת כשהוא סגר את בית שרה ובית רבקה, כשהוא נלחם כדי לפנות בחברון. אני לא מוכן שמספרים ימין ועושים שמאל בכנסת". 

מגל: "יש לך אלטרנטיבה יותר טובה?".
חזן: "זה משהו אחר, זו כבר שאלה אחרת".  

מגל: "זה מעיד על חוכמה, כי אם אין לך אלטרנטיבה יותר טובה, אתה טיפש, אבל אם יש לך, אז בוא נשמע אותה".
חזן: "זה לא נכון. זה מה שיפה בתנועת הליכוד וזה מה שאתה לא מבין, כי בחיים שלך לא באמת היית נבחר ציבור. אתה זה שהיית קוריוז חולף ובאת עם חיוך, וכל מה שעניין אותך אולי זה להתמסטל באיזו פינה ולקבל כמה לייקים".

מגל: "נשמה, בית המשפט קבע עליך שעשית סמים קשים". 
חזן: "אז קבע, בסדר. אתה רוצה שאני אספר לך כמה דברים בית המשפט קבע וטעה? עזוב, נו, אז קבע. אבל בית המשפט קבע דברים אחרים שלא היו מעולם ואתם המשכתם לספר שקרים, והנה הגעת להיות כמו השמאלנים הקטנים". 

מגל: "אני כמו השמאלנים? אתה כמו השמאלנים. למה בן כספית מעלה אותך לשידור? איך אתה חבר של בן כספית שהוא מעלה אותך לשידור? איך הגעת למצב שבן כספית נאבק להעלות אותך לשידור?"
חזן: "זה שאין אף אחד אחר היום שמעמיד את עצמו כאלטרנטיבה לנתניהו, אנחנו בבעיה. זה שנתניהו הפך להיות הרע במיעוטו, אנחנו בבעיה. אבל זה, שלא תיתכן מציאות שאדם שלא עשה דבר וחצי דבר כדי למגר את הטרור, כדי לשנות פה את המציאות במשך 13 שנה, יבוא ויגיד שאחרים משותקים בגלל התנועה האסלאמית - אני אגיד לך את האמת, לא מתאים". 

מגל: "אתה מדבר הבלים".  

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103