ח"כ גלית דיסטל אטבריאן עוררה את זעמה של הפרקליטות, בעקבות הציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, בו רשמה: 'תביאו לנו הראש של נתניהו', כך אמר החוקר לפילבר. 100 טון אקונומיקה סמיכה פקק כחול על הפרקליטות כשנחזור. הפקידים הרקובים יחקרו. הפקידים הרקובים יענשו. הפקידים הרקובים ישלמו על הפיכה שליטונית שהצליחה. ממליצה לפקידים הרקובים לגייס עורכי דיין כבר עכשיו כי נחזור מהר מכפי שהם חושבים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בתגובה, נכתב בחשבון הטוויטר של הפרקליטות כי "צר לנו שחברת כנסת מציגה ציטוט שפשוט לא היה ולא נברא. הדברים שאת מייחסת לחוקר לא נאמרו לפילבר בחקירתו. מעבר לכך, אנו דוחים מכל וכל את הסגנון בו חברת כנסת מתבטאת נגד רשות מרשויות המדינה, שעובדיה הם משרתי ציבור נאמנים". 

ח"כ דיסטל אטבריאן השיבה לציוץ וכתבה: "ואילו אני דוחה מכל וכל פקידים רקובים שהחליטו לצפצף על הריבון, לשקר, לענות, להפליל ולחבל בדמוקרטה. ואל תקשקשו לי על הבדלים סמנטים: פילבר הבהיר היטב שרציתם את הראש של נתניהו ואני כאן כדי לומר לכם: אני ימין שלא הכרתם. לא פוחדת ולא מתנצלת. תתחילו להערך ליום הדין כי הזמן שלכם קצר".

העימות החריף והחריג בין הצדדים התרחש על רקע עדותו של עד המדינה שלמה פילבר, שנמשכה גם היום (שני). במהלך העדות אמר פילבר בין היתר כי "החוקר נכנס והציע לי להביא את הראש של נתניהו ואלוביץ'. הוא הציע את זה בלי לומר את המילים האלה".