הטלטלה בממשלה: בעוד ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים מאמצים על מנת למנוע את פרישתם של יתר חברי מפלגת ימינה, בעקבות פרישתה של ח"כ עידית סילמן, במפלגות הערביות מתייחסים לפלונטר הפוליטי.

חבר הכנסת מאזן גנאיים (רע"מ) התייחס היום (רביעי) לדברים בריאיון לרדיו נאס, והסביר כי הוא תומך בהקדמת הבחירות, "רע"מ מתכוננת לתסריט כזה".

בריאיון לאותה התחנה, אמר יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, כי הוא לא מתחייב להצביע בעד הצעת אי אמון שתחליף את ממשלתו של בנט בממשלה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו

איימן עודה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
איימן עודה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

כאמור, בנט נפגש עם ח"כ ניר אורבך (ימינה) ושרת הפנים איילת שקד בקריה בתל אביב. בהמשך, יקיים בנט פגישות נוספות עם חברי סיעת ימינה וראשי מפלגות הקואליציה. זאת, במסגרת הקרב על הישארות ארבעת החברים הנותרים בסיעה ומניעת נפילת הקואליציה. 

זאת, לאחר שהבוקר ח"כ סילמן הודיעה על פרישתה מהקואליציה. בכך, הממשלה איבדה את הרוב בכנסת. סילמן, ששימשה כיו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות, אינה צפויה להתפטר מהכנסת אלא לפרוש מסיעת ימינה, בדומה לח"כ עמיחי שיקלי שכבר פרש ממנה במחאה על הקמת הממשלה. גורמים בליכוד אמרו כי לסילמן הובטח שריון ברשימת הליכוד בבחירות הבאות ומינוי לשרת הבריאות.