שרת הפנים, איילת שקדסגן השר, אביר קארה, וח"כ, ניר אורבך, נועדו הלילה (חמישי) ודנו בהמשך צעדיהם. מלשכתם נמסר כי "במהלך היום זרמו לשלושתם הרבה מאוד הצעות. הם ישבו וסיכמו ביניהם על תיאום ואין שום צעד חדש".

כזכור, אתמול דווח כי קארה נועד אתמול עם ח"כ עידית סילמן וח"כ עמיחי שיקלי, שפרשו מימינה. על פי הדיווח, קארה דן עמם בפילוג מהמפלגה והקמת סייעה חדשה בכנסת, זאת על מנת למנוע אפשרות להכריז עליהם כפורשים. הפגישות נערכו בעקבות הטלטלה הפוליטית, לאחר שח"כ סילמן הודיעה על פרישתה מהקואליציה.

לאחר הפרישה ואובדן הרוב בכנסת, במפלגת ימינה קיימו ישיבת סיעה מיוחדת. לאחר הפגישה רה"מ נפתלי בנט פרסם הודעה ראשונה בנושא פרישתה של סילמן: "עידית עברה רדיפה במשך חודשים, אלימות מילולית מאנשי ביבי וסמוטריץ׳ ברמה הנוראית ביותר. היא תיארה בפניי את האיומים על מקום העבודה של שמוליק בעלה ועל הילדים שלה בבני עקיבא. היא נשברה בסוף".

 כמו כן, בנט נועד עם ח"כ אורבך, שהיה גם הוא על סף פרישה, על מנת למנוע מהלך דומה לשל סילמן לאחר שבכירים בליכוד קיימו עימו מגעים שוטפים בימים האחרונים. פרישת סילמן לא הגיעה לבנט כרעם ביום בהיר. אלקין, סער ושקד הזהירו אותו כבר שבוע קודם לכן על כך שמתבשל משהו סביבה, ואין להקל ראש בנושא.