ברקע הטלטלה בממשלה: יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו לאפשרות של ישיבה עם שר האוצר אביגדור ליברמן באותה הממשלה, ותקף: "לפגיעה האכזרית, האישית, והמכוונת מטרה של ליברמן נגד המגזר החרדי, אין מחילה, סליחה וכפרה. נמשיך במאבק העיקש להפלת ממשלת השמד".

דבריו של דרעי נאמרו על רקע המשבר בממשלה בשל הודעתה של חבר הכנסת עידית סילמן על פרישתה מתפקידה, בעקבותיה איבדה הקואליציה את הרוב שלה בכנסת. במקביל למאמצים שמפעיל ראש הממשלה נפתלי בנט על מנת למנוע את עריקתם של חברים נוספים במפלגתו, בקואליציה מנסים לעודד את פרישתם. 

לא מדובר בפעם הראשונה בה בין השניים מתנהלים חילופי דברים קשים. בחודש שעבר, דרעי תקף את שר האוצר על עליית מחירים וטען: "יש רק אדם אחד וסיבה אחת לכל ההתייקרויות - אביגדור ליברמן. בגלל יצר נקמה רעה וקשה בציבור החרדי, הוא החליט נגד כל המדיניות של כל הממשלות הקודמות להעלות מיסים על מוצרים באופן שרירותי. פתאום הוא דואג לסוכר ולהשמנה יתרה של הציבור? הוא הלך בצורה אכזרית וצינית להעלות מיסים".

בתגובה לטענות אלו אמר ליברמן במהלך ישיבת הסיעה: "שליפת השד העדתי מראה על מצוקה, זו הסתה פרועה מהסוג הנמוך ביותר, ואני מצטער שבן אדם מדרדר לרמה הזאת, נשתדל שלא להגיב". הוא הוסיף כי "ההתנהלות והרצון להחזיר את השד העדתי לשיח הישראלי, הוא ניסיון פגיעה, שמצביע על המצוקה שהאיש נמצא בה".