מהומה נוספת באולפן חדשות 12: ח"כ יואב קיש (הליכוד) נטש הערב (שבת) את אולפן התוכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, לאחר שפרץ ויכוח עז בין המשתתפים על זכות הדיבור.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שר המשפטים לשעבר חיים רמון, שהתארח באולפן, אמר: "הממשלה הזאת סיימה את ימיה זה לא יעזור. יש סיכוי גדול שלליכוד בראשות נתניהו לא יהיה 61, אבל מה שמונע מהימין להיות בשלטון זה נתניהו". ח"כ קיש לא נותר חייב וטען: "מיליוני אנשים תומכים בו, על מה אתה מדבר?".

ח''כ יואב קיש (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ח''כ יואב קיש (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

רמון: "אתם מהמרים על כך שנתניהו יביא 61, ואם הוא לא יביא 61 שוב תהיו באופוזיציה". לאחר מכן רמון העיר על אופן טיפול נתניהו בטרור ואינתיפאדת הסכינים שהתרחשה בתקופת כהונתו, ונהייתה מהומה באולפן. ח"כ קיש צעק לרמון: "העשור הכי בטוח זה בזמן נתניהו, תבדוק את זה".

בעוד שרינה השתיקה את כל חברי הפאנל, ח"כ קיש התעצבן: "סיימתי? אז אני הולך. אני לא מבין, אתם לא בסדר", ואז קם ויצא. רינה מצליח העירה לו: "יואב קיש עשית מעשה לא בסדר ולא ראוי, אתה התראיינת לבד חמש דקות ללא הפרעה". מיד ח"כ קיש חזר וצעק: "תני לי את זכות הדיבור ואני אשאר". רינה מצליח ניסתה להסביר לו שייתן לחברי פאנל נוספים להשיב לסוגיה שעלתה לפני כן, אולם הדבר אינו ריצה אותו והוא נטש את האולפן בזעם רב.

ח"כ קיש הגיב לאחר מכן לסערה שאירעה, ושיתף: "השלכתי את המיקרופון ועזבתי את האולפן של פגוש את העיתונות באמצע הריאיון. לא יהיה יותר שנשב בפנל ימני אחד מול ארבעה נציגי שמאל ואפילו לא תתנו לנו להגיב. לא תסתמו לנו את הפה, הגיע הזמן לאזן את התקשורת".

כזכור, אתמול בערב ב'אולפן שישי' התחוללה מהומה ענקית לאחר שרינה מצליח התעמתה עם חבר הפאנל בועז ביסמוט ששאל אותה אם היא "מצדיקה טרור", מצליח בתגובה ענתה לו "סתום את הפה".