יו"ר מפלגת רע"ם, ח"כ מנסור עבאס התייחס הערב (שבת) למצב הפוליטי ושרידותה של הקואליציה לאחר פרישתה של ח"כ עידית סילמן (ימינה) ממנה. בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" קבע: "לא מצטער שחברתי לממשלה הזאת. זה תהליך שאנחנו משוכנעים שהוא תהליך נכון וראוי, שותפות ראויה שאנחנו ממשים דרכה את האזרחות שלנו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ח"כ עבאס הגיב לדבריו של ח"כ איימן עודה, שאמר כי עכשיו הכוח להפלת הממשלה נמצא בידיים של חברי רע"ם. "זאת לא המטרה", הסביר. "המטרה עכשיו היא לשמור על ההישגים שהגשנו לטובת החברה הערבית. מי שרוצה לנהל פוליטיקה אישית ומפלגתית יכול לחשוב בכיוונים אחרים", הוסיף. 

על הירידה של מפלגתו בסקרים, אמר: "לאורך כל התקופה שמרנו על חמישה מנדטים בסקרים, לפני הבחירות לא נתנו לנו סיכוי לעבור את אחוז החסימה, זה לא מדאיג אותי בכלל. מה שמדאיג אותי היום זה האם אנחנו יכולים לשמר את ההשפעה והמעמד שפתחנו". 

עוד נשאל, האם קיים סיכוי שילך לממשלה עם בנימין נתניהו. ח"כ עבאס השיב: "כמובן שלא, אני נצמד לשותפות שיש, היא לא מיצתה את עצמה. יש לה פוטנציאל אדיר, התפקוד שלה הוא ראוי וראוי שניתן לה עוד הזדמנות כדי להשלים את הקדנציה הזאת. הממשלה הזאת קמה על רקע בחירות חוזרות ונשנות, הממשלה הזאת עדיין לא קיבלה את ההזדמנות שלה". 

בהמשך, התראיין בתוכנית יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה שהתייחס גם הוא למשבר הפוליטי, ושלל כל אפשרות לסיוע לנתניהו. "אם מישהו חושב שנהיה שותפים לאי אמון קןנסטרוקטיבי עם נתניהו, אז אין מצב", קבע. 

לגבי אפשרות של תמיכה בהצעת חוק לפיזור הכנסת, אמר ח"כ עודה: "אני לא חושב שזה תלוי בנו. לדעתי הממשלה תתפרק אולי עוד לפני סיום הפגרה. הספינה טובעת, העכברים בורחים. עוד עכבר שבורח ועובר לליכוד. הסאגה תסתיים בקרוב ונלך לבחירות".