שר החקלאות עודד פורר, התראיין היום (ראשון) בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" ב-103FM, שם התייחס תחילה לפיגוע הקשה בתל אביב שאירע בסוף השבוע, בו נרצחו שלושה, ואמר: "פיגוע קשה ביותר שמבטא את המלחמה שלנו לחיות את החיים נורמלי".

"המטרה המרכזית של הטרור היא לשבש את שגרת החיים שלנו – את זה לא ניתן. המאבק ארוך הטווח הזה תמיד הסתיים בניצחון שלנו, וכך יהיה גם הפעם", הוסיף השר. 

באשר לגירעון, נשאל האם יש צורך לשקול הפחתת מסים. על כך השיב: "יש לנו תוכניות לכך. אחת שאני מקווה שהחקיקה תושלם בכנסת והיא התוכנית שמוסיפה כסף למשפחות עם ילדים ומפחיתה את מס ההכנסה למי שיוצא מהעבודה ומוסיפה כסף נוסף למענקי היציאה מהעבודה ומס ההכנסה השלילי. יש את הפחתת מס הבלו על הדלק ויש כמובן את תקציב המדינה עצמו שמנוהל בצורה אחראית".

על פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן, ציין כי נכון היה אילו הייתה מחכה עד לביצוע המהלך והוסיף כי לדבריו היא טעתה. הוא ניסה להרגיע את הרוחות סביב השאלה כיצד תצליח הממשלה לנהל הצבעות ללא 61 ח"כים, והוסיף: "הממשלה הזו הוכיחה גם ברגעים הכי קשים שהיא מצליחה להשיג הישגים ולהוביל רפורמות שלא היו פה מעולם. עד יפתח מושב הקיץ במאי – הדרך ארוכה".

פורר הבהיר כי "הממשלה לא צריכה דיל לא עם המשותפת ולא עם אף אחד אחר, נמצא את הדרך להתייצב". הוא חתם את דבריו באומרו: "ישראל לא תגרר עוד הפעם למערכת בחירות רק בשביל לשרת אינטרס של איש כזה או אחר". 

סייעה בהכנת הידיעה: שני רומנו, 103FM.