יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תקף היום (ראשון) את השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', על שהביע התנגדותו לכך שישללו קצבאות מבני משפחותיהם של מחבלים.

"מי שנבחר בקולות הימין לא יכול להישאר ולו עוד דקה בממשלה החלשה והמסוכנת הזאת שתלויה בתומכי טרור", כך כתב ראש הממשלה לשעבר. 

נזכיר כי הממשלה אישרה הבוקר את הצעת ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן ושר החוץ יאיר לפיד, להקים צוות שיגבש מדיניות באשר לשלילת זכאויות של משפחות מחבלים תושבי ואזרחי ישראל, אשר ביצעו מעשי איבה ועבירות ביטחון, לגמלאות, קצבאות ויתר ההטבות מגופי המדינה.

אלא שמי שמיהר להתנגד למהלך, היה השר פריג', שהבהיר בדרכו על היעדר תמיכתו בהחלטה. "לא פוגעים בקצבאות ילדים של אזרחים ותושבים", הבהיר.

על פי ההצעה שאושרה, בתוך 60 ימים מהקמתו, יגבש הצוות המלצות ויציגן לממשלה בסוגיות הנוגעות לעניין, לרבות המלצות בדבר תיקוני חקיקה נדרשים. הצוות יורכב ממנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"לית משרד רה"מ החליפי, מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, מנכ"ל משרד המשפטים, מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ונציגי משרד הביטחון, משרד המודיעין, הייעוץ המשפטי לממשלה והמטה לביטחון לאומי (מל"ל).