בצל גל הטרור, יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, פרסם הערב (ראשון) סרטון מרחבת שער שכם בו תקף את מדינת ישראל ופנה אל כל המגויסים החדשים משטרה מהמגזר הערבי ובני משפחותיהם להניח את נשקיהם בטענה כי הם פוגעים בחברה הערבית 

 "צעירים פלסטינים בעלי אזרחות ישראלית אמרו לי שפוגעים בהם ומשפילים אותם", אמר עודה בפתח דבריו והוסיף כי "זה שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש. הכוחות שנמצאים כאן, משפילים את עמנו, משפילים את משפחותינו ומשפילים את כל מי שבא להתפלל".

"העמדה שלנו היא שנהיה עם בני עמנו כדי לגמור את הכיבוש הרצחני, כדי שתקום פלסטין, שיונפו דגלי פלסטין על חומות ירושלים ושיחל השלום על אדמת השלום. אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו, שההצטרפות שלהם מעליבה ומשפילה, אני קורא להם - תזרקו להם את הנשק בפרצוף ותגידו להם שהמקום שלנו לא איתכם. לא נהיה חלק מהעוול ומהפשע", הוסיף.

עוד אמר כי "המקום שלנו עם הצדק והאמת - נגד הכיבוש. המקום שלנו הוא המקום הטבעי, חלק אציל מהעם הערבי הפלסטיני, ובמלחמה הצודקת בשביל להביא לסיום הכיבוש הפושע. בשביל שיחל השלום על אדמת השלום".

בעקבות דבריו, המשטרה פנתה לפרקליטות בבקשה לבדוק האם מדובר בהסתה. במשטרה סבורים כי דבריו של ח"כ עודה יש בהם כדי לגרום למרד וחרם ובכך בעצם להסית כנגד המשטרה וכנגד השוטרים היעודים. באם הפרקליטות תמצא כי אכן עולה חשד להסתה, המשטרה תפתח בחקירה כנגד עודה.