במהלך דיון שהתרחש בתוכנית "אולפן שישי" על גל הטרור שפקד את הארץ, התפתח וויכוח סוער בין חברי הפאנל. הטונים באולפן עלו עד שלבסוף פרשנית חדשות 12 רינה מצליח פנתה לעורך עיתון "ישראל היום" לשעבר בועז ביסמוט בתקיפות ואמרה לו "תסתום את הפה שלך!", זאת לאחר שאמר לה: "האם את מצדיקה טרור עכשיו? תעני לי". הבוקר (שני) הגיב ביסמוט על האירוע, בשיחה עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב־103fm

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח דבריו אמר: "מותר גם לא להסכים בנועם, והמציאות היא מאוד יצרית היום. פעם עיתונאי היה מדווח, אחרי זה עיתונאי היה פרשן, היום הוא שחקן. מה לעשות? זה הפך להיות ככה, זו המציאות הנוכחית. אף אחד לא חושב שרינה מצליח היא תומכת טרור".

כספית השיב: "אבל זה מה שאמרת".



ביסמוט: "לא נכון. אני שאלתי, 'האם את מצדיקה טרור'? ולמה אמרתי את זה? כשיש פיגועים ואתה למעשה בא ואומר, 'אין להם מדינה, הם נשארו מאחור, מסכנים, דיכוי, כיבוש, קשקוש, כל מה שאתה רק רוצה', אז אם אני יושב עכשיו באיזה כפר במחנה פליטים, מה ההסקה הפוליטית שלי? רינה מצליח היא ציונית, יהודייה, אנחנו לא חולקים את אותה השקפת עולם ואני בטוח שיחד איתי היא עצובה שיש פיגועי טרור, מצד שני, מותר לי לא להסכים".
 
כספית לא השתכנע ואמר: "שמעתי את השידור. אתה לגמרי אמרת שהיא מצדיקה טרור. כל הסיפור שסיפרת עכשיו לא היה, שהיא מצדיקה בגלל הכיבוש, היא לא אמרה את זה. אני מכיר את רינה מצליח ואת דעותיה, היא לא מצדיקה טרור. חוץ מזה, לא היה צריך לומר לך 'תסתום את הפה', זה לא קשור בכלל". 



ביסמוט: "עובדתית, אתה גם יושב לפעמים ב'אולפן שישי' ואתה יודע שאנחנו לא מסכימים, לכן גם מזמינים אותנו והכול טוב ויפה, אבל מותר להתווכח. למה מותר למישהו לבוא ולסתור אותי ואני לא נעלב?" 

מגל הצטרף לשיחה ושאל: "מה תגובתך על זה שאמרו לך 'סתום את הפה' ועל זה שאמרו לך שהשאלה שלך מטומטמת?"

ביסמוט: "אני לא מתייחס לזה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, fm103