האפשרות לשלילת קצבאות ממשפחות מחבלים שבה לאחרונה לכותרות, בעקבות גל הפיגועים ששטף את ערי ישראל בדם. היום (שני) הביע דידי הררי את דעתו בנושא ב-103FM, כשהוא מתייחס באופן ספציפי לדבריהם של חברת הכנסת גבי לסקי ויתר חברי הכנסת ממרצ, שטענו כי "אין להרע תנאים למחבלים ישראלים ויש להשאיר להם את כל ההטבות שמגיעות למשפחה שלהם". 

על דבריה של ח"כ לסקי אמר הררי כי הם "שטות מוחלטת. זה היה רק סיפתח להמשך הדברים שיוצאים ממרצ. הבקשה שלהם מוזרה, גם היא משמאל מוחלט. ואז גם מגיע איימן עודה מהמשותפת שקורא לשוטרים ערבים שלא משנה מאיפה הם, להניח את הנשק ולהצטרף למאבק הפלסטיני לשחרור ירושלים הכבושה". 

"אתה שואל את עצמך אם אין גבול, אם הכל מותר בשם הדמוקרטיה. אני מנסה לחשוב אם יש עוד מדינות בעולם שבהן אויבי העם נמצאים בבית המחוקקים. במקום לנסות לחנך את הדור הבא לשלום ודו קיום, הם מחרחרים מלחמות, שפיכות דמים והרג, הם קיצוניים שלא פחות גרועים מכל הקיצוניים שאנו מכירים מכל הכיוונים. דווקא בימים אלה קצת קצת רוך, קצת לפזר אחווה, להקל כאב, להראות שבאמת רוצים שלום ולא משהו מוזר", הוסיף הררי.

עוד הוא הוסיף בנושא כי "יגדל פה דור של ערבים ישראלים שונא את ישראל וזה יבעבע בו מבפנים. ואצלנו יגדל דור שלם ששונא את הערבים הישראלים. לאן נגיע? מה יהיה הסוף? תגידו אתם". 

בנוסף, השדר הוותיק התייחס לסיקור התקשורתי של ערוצי החדשות ביום הפיגוע ברחוב דיזנגוף: "הסיפור של התקשורת, שחשבה שמצלמים ריאליטי של 'פאודה' ואולי גרמה לאימהות רבות לאבד פעימה בלב כשראו את הילדים שלהם בנשקים שלופים בפעולה במרכז תל אביב.שלא נדבר כמובן על דרכי פעולה שיכולים לראות גם גורמים עוינים. אני מאוד מקווה שלמדו מכל זה אותם עורכים ומפיקי על ששולחים את הכתבים לשטח, ושאולי בפעמים הבאות התקשורת צריכה לעמוד עד נקודה מסוימת, ומשם לתת לצבא ולכוחות הביטחון לעשות את מה שהם עושים. תזכרו שעמימות היא כוח ולא תוכנית ריאליטי".