מפלגת הליכוד הגיבה לסדרת הראיונות שקיים הערב (שני) ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה. בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

גם רשימת הציונות הדתית הגיבה ומסרה כי "עוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאטתיים, פשוט מעורר רחמים. האיש בודה סיפורים מליבו אינו נוטל אחריות להידרדרות המואצת של ישראל תחת ממשלתו הרופסת אלא רק מטיח האשמות מופרכות לכל עבר וממשיך להוכיח ניתוק מהמציאות הפוליטית ולצערנו גם הבטחונית".

עוד הוסיפו בציונות הדתית כי "אחרי ששיעבד את מדינת ישראל לתנועה האיסלמית, בנט תולה עכשיו את המשך קיומה של מדינת ישראל בידיהם של תומכי טרור מהרשימה המשותפת, ושום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה. הנרקסיזם של בנט מסוכן ומסכן את מדינת ישראל.אבל האמת היא שבנט ושותפיו מבינים היטב. הממשלה הזאת סיימה את דרכה. תמה דרכה של ממשלת הפילוג והשנאה ובקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה ציונית ולאומית טובה לעם ישראל ומדינת ישראל. עוד בכנסת הזו".

חה״כ קטי שטרית מהליכוד: "מסקנה מצפייה קצרה בראיונות שנתן בנט הערב, האיש מבוהל, פחדן, שקרן, ילדותי, קונספירטור, ‏לחיץ, ‏חסר אחריות ו‏מנותק מהמציאות. מתפללת שנוציא אותו מהלשכה החשובה הזו במהרה".