הטלטלה הפוליטית: יו"ר הקואליציה לשעבר, חברת הכנסת עידית סילמן, נפגשה עם סגן השר אביר קארה, ביום שבו הודיעה כי היא פורשת מהקואליציה, כך פורסם הערב (שני) בחדשות 12. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הפרסום, השניים נפגשו על מנת לדון כיצד השניים מתפצלים באופן משותף ממפלגת ימינה. בפגישה השתתף גם בעלה של סילמן, שמוליק, והשלושה ירדו לפרטי פרטים על מנת לבחון ניסוח של נקודות משותפות. במקביל, שמוליק סילמן חשד כי קארה חושק בג'וב במפלגת הליכוד, ומכאן השיחה עלתה לטונים גבוהים.

שמוליק סילמן הטיח בפני קארה: "אני מנהל פה את העניינים, אתה בידיים שלי". סגן השר קארה מצדו, לא אהב את הטון ואת תוכן הדברים. מיד לאחר מכן, קארה עוזב את הפגישה וכאן, מחשב מסלול מחדש בדרך חזרה לראש הממשלה, נפתלי בנט, ולקואליציה השברירית. קארה מסר בתגובה כי הוא מאשר את הדברים ומוכן לשיתופי פעולה. שמוליק סילמן מסר מצדו כי "אני הייתי רק הנהג של רעייתי לפגישה".

כזכור, דרמת ענק נרשמה ביום רביעי האחרון במשכן הכנסת, כאשר חברת הכנסת סילמן הודיעה על פרישה מהקואליציה וחיבור לימין. סילמן אמרה: "ניסיתי אחדות, אך לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".