אראל סג"ל וטל שלו פתחו היום (שלישי) את תוכניתם ב-103FM על הריאיונות של ראש הממשלה, נפתלי בנט אמש בערוצי החדשות, וסיכמו כיצד היה לדעתם.

טל: "גילוי נאות לא הייתי מרוצה מהראיונות של בנט".

אראל: "גילוי נאות זה להזכיר למאזינות והמאזינים שעד שהוא הפך לראש ממשלה אחד מנמלי הבית שלו היה ערוץ 14. שלא לדבר גם פה, מעולם לא הייתה לי בעיה לראיין את מר בנט ברדיו פה, אני חושב שהיו לי לא מעט ראיונות".

אראל: "ראינו אתמול אדם רדוף שמתרץ תירוצים".

טל: "לא ראיתי אדם רדוף".

אראל: "ראיתי אדם שמנסה להחזיק מים שמתפזרים לו מהידיים. אנחנו בסופו של הממשלה הזו, אנחנו בתהליך גסיסה שבסופו הממשלה הזו תתפרק ככל הנראה". 

נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

טל: "אלא אם יהיה נס, ויכול להיות שיהיה".

אראל: "אני חושב שח"כ עודה, סילמאן ואבו שחאדה הבהירו בדברים שהם אמרו שהם לא מתכוונים להיות ההדום שעליו הממשלה הזו תשען".

טל: "בראיונות לא היו כותרות. עצם הכותרת שלהם הייתה בעצם קיומם. בנט היה צריך להראות נוכחות ובזה זה הסתיים". 

אראל: "מה זה נוכחות?".

טל:"אני לא פה בתור הדוברת של בנט, אני לא רוצה להגן עליו. הוא נמצא בסיטואציה מאוד מאוד קשה, הוא בשבוע הקשה ביותר שהיה לו אולי בכל חייו הפוליטיים חוץ ממתי שהוא נפלט החוצה עם הימין החדש, והוא בא לנסות לעשות מאמץ של הפגנת נוכחות, שרירים, להרגיע את האזור, לשדר ביטחון לפני חג הפסח. לא ראיתי מישהו מבוהל".

אראל: "אני ראיתי בן אדם שלא נראה טוב, ברגעים מסוימים ריחמתי עליו ואז כמו שכתבתי התחלתי לרחם עליי, עלינו, על ההתנהלות של הממשלה הזו, מתחיל קצת להזכיר את תקופת שלהי ממשלת ברק".

טל: "יש הרבה אנשים שמשווים בין בנט לברק".

אראל: "יש רגע שקשה יותר לג'נגל. בסוף בפני מה אנחנו עומדים? יש פה שני כוחות מנוגדים - החבר'ה של איילת שקד וימינה שמציבים אולטימטום, מצד שני יש את מפלגות השמאל. בסופו של דבר גם הם מחויבים לאיזה רעיון ויש גם את האמריקאים. חלק מהדברים לא יכולים לצאת לפועל בגלל מחויבות הממשלה הזו לאמריקאים באופן יותר גרוף מאשר ממשלות אחרות". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM