יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', עורר אתמול סערה כשאמר שחברי מפלגת ימינה אינם רצויים בבתי הכנסת. ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בשיחה על דבריו, כאשר בן אמר כי הוא ישקול שלא לראיין אותו יותר.

בן: מבחינתי סמוטריץ' עבר לרובריקת הפגע רע, אם היה תלוי בי, אשתדל לא לראיין אותו. אני חושב שהוא חצה קו אדום. 
ינון: פסלת לנו מרואיין עכשיו? לא הבנתי. 

בן: אני לא פוסל מרואיינים, אנסה להתנגד ולא אפסול. 
ינון: אחד המרואיינים הכי טובים.

בן: הוא אחד הרהוטים וזה מה שהופך אותו לפגע הרע שהוא. עכשיו הוא מעמיד את עצמו מעל אלוהים, הוא עושה סלקציה בכניסה לבית הכנסת? את מי החפץ הזה לא יכניס לבית הכנסת? תאר לעצמך שבגין היה חי בתקופת סמוטריץ', כי גם הוא רימה את בוחריו. 
ינון: מה אתה מתרגש מבית כנסת? מתי היית בפעם האחרונה בבית כנסת? מה עשית קטע? המריצות של ליברמן היה יותר טוב? לא התרגשת מזה כל כך. אז אמר יציאה בלהט הדברים, תרגיעו, אף אחד לא מכניס אף אחד לבית כנסת, הם ימשיכו להתפלל. הולכים לבית כנסת ועושים ממשלה שפוגעת בקודשי ישראל.

בן: בית כנסת בשבילי זה מקום קדוש שמסמל את הדת שלי, תיכף גם אותי לא תכניס לבית כנסת. סמוטריץ', הדבר הזה יותר מסוכן מאיימן עודה מסיבה פשוטה, הוא מהעם שלי. זה האיש שיצא מקרקע הגידול של יגאל עמיר. המממשלה לא פוגעת בקודשי ישראל, אפילו לא בצחוק וברמז. 
ינון: הממשלה פוגעת בקודשי ישראל, בגיור, בכשרות, בחמץ, בכל הדברים, כן. 

בן: לא פוגעת אפילו בשקל. 
ינון: כל מה שאפשר נגד יהדות הם עשו, לפני דקה על קבר יוסף זלזלת. מי שורף קבר שהוא קדוש לו? הכל שקר ביסודו, זה מקום קדוש. אני רוצה להקריא לך משהו, מפקד חטיבת שומרון, שנכנס הלילה עם הכוחות והאנשים לשפץ את קבר יוסף. 

בן: אני שמח שאתה מעביר אותנו מסמוטריץ' לקבר יוסף, לא אמרתי שאני נגדו. אמרתי שיש ספק אם זה קבר יוסף, אך זה כבר לא משנה, מבחינתי זה מקום חשוב וקדוש ואתה מנסה להסית את הדיון כרגיל. אתה יודע למה עשית את המניפולציה הזו? כי אתה יודע את החומרה בדברים של סמוטריץ'.

בהמשך השניים דנו גם בפרישתה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, וקבלת הפנים לה זכתה בגוש הימין שבאופוזיציה.

ינון: אני אומר אוקיי, יש דיון בימין, אך השורה התחתונה שמקבלים אותה כמו מלכה, ברכות מרבנים ומחיאות כפיים. זה קורס, זה מלמטה, את בנט אני מבין, קיבל תפקיד, עשה אקזיט וקיבל רה"מ, הוא ישלם על זה, אבל כל השאר - אתם נורמלים?
בן: הדבר לא קורס, הוקאליציה איבדה את היד ה-61 אך היא עדיין ב-60, בסקרים נתניהו תמיד מעל 60, בארבע הפעמים האחרונות הוא הרבה פחות. שום דבר לא קרס חוץ מתודעת המציאות של האנשים האלה. זה פולחן אישיות, זו תרבות שקר, ואסיים בדברים שאומר הבוקר ח"כ גפני לגלי ישראל - סמוטריץ' לא עושה נחת לסובבים אותו, הוא אומר שאם ביבי היה יכול הוא היה רה"מ בקולותיו של עבאס, אנו הולכים לחורבן, לא לתת לבנט, רה"מ הראשון שהוא דתי אמיתי, למתן כהנא להיכנס לבית כנסת, הקטן הזה סמוטריץ' עם שבעה חודשי השירות שלו בפרקליטות - אתם מבינים עם מי יש לנו עסק? זו משיחיות ממארת מסוכנת שאוכלת אותנו מבפנים.