ינון מגל ובן כספית התווכחו הבוקר (רביעי) בתוכניתם ב-103FM על הרקע הצבאי של חברי הממשלה, כאשר ינון טען כי העובדה שרוב מנהיגי המפלגות לא היו קרביים היא בעייתית, בהשוואה לשירותו של יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'.

ינון: אנו רואים שחברי הקואליציה, תאסוף את כולם חוץ מבנט וגנץ, את כל ראשי המפלגות, מיכאלי דרך ליברמן שהיה אפסנאי, הורוביץ היה בגל"צ, עבאס בואו נתקדם, גדעון היה בגולני חודשיים שלושה. 
בן: עכשיו אתה סופר את הזמן.

ינון: למה לא ספרתי? פתאום לא סופרים את הזמן. אחרי זה הוא היה אפסנאי גם כן. 
בן: אני מציע שלא תסתבך. 

ינון: לפיד היה ב"במחנה". יש נוכחות גדולה לכלי התקשורת של צה"ל בקואליציה, אנשים שיודעים להחזיק עט, זה יפה, או לדבר ברדיו, זה מה שעשו בשירות הצבאי שלהם. תיקח אותם, שישה אנשים כולל עבאס, ותשים אותם מול סמוטריץ' שהיה ביחידה מסווגת שבעה חודשים. 
בן: מזמן לא דיברת שטויות יותר מהבילות מהשוואת הקריירה הצבאית של הפגע הרע, המתסיס הסיקריק של סמוטריץ'. בקואליציה רמטכ"ל וסגן רמטכ"ל אחד, באופוזיציה אפס. סגן ראש מוסד בקואליציה, אפס באופוזיציה. בנט, אנו יודעים, כהנא, טרופר לדעתי לוחם בדובדבן, לפחות עוד 10 שמות שנלחמו והיו ביחידות קרביות מאוד, למה אתה מטיף? כל זה הולך לשבעה חודשים של הבטלן הזה סמוטריץ' שניסה לרמות את הצבא. סער נפצע והפך להיות מש"ק מודיעין, שיקרת, אתם אנשים עלובי נפש, יש לך עזה שקטה בגלל מדיניות הממשלה - הליות רחבי לב בנושא הכלכלי וקשוחים בנושא הביטחוני וזה עובד. איך אתה מעז תגיד לי? מאיפה אתה משיג כמויות כאלה של חוצפה? בשבעת הימים אין כאלה כמויות של חוצפה. כשביבי בורח מעזה, בגלל בג"ץ, כשהוא מחזיר 1,100 מחבלים על חייל אחד זה בגלל בג"ץ, הפחדן הזה?

ינון: זה כמו שאתה אומר לי שבנט וכהנא דתיים והממשלה יותר דתית. נתניהו אולי אוכל שרצים, אך הוא מייצג את הדתיים. בנט יכול לשים כיפה בגודל כדור פינג פונג אך הוא לא מייצג את הדתיים. האשכנזים של הליכוד כן מייצגים את המזרחים. אנו יודעים מי הלוחמים, מי הולך ומי לא הולך. פעם זה היה העמר בר לבים, והיום האנשים האלה של הגוש האמוני באופוזיציה הם אלה שמייצגים את היחידות הלוחמות. בנט לא, מה אפשר לעשות? לא במזרחים, לא בדתיים, לא בצה"ל, אתה יכול להקריא לי רשימות עד הודעה חדשה. 
בן: אתה שקרן עלוב. אתה מוזמן לעזוב את השידור, בחופש שלנו נתקרר ונחזור. הקראתי לך כבר את הסטטיסטיקות של הגיוס, אתה מוציא דיבה של עם ישראל מקצועי, אתה בצלאל סמוטריץ' מעלי אקפרס ביום הרווקים, אין לך בושה בכל הגוף. מאיפה אתה מביא את השקרים הללו? אתם מייצגים את הסירקיקים, את דרעי העבריין, את החרדים האנטי ציוניים ואת כל השקרנים באשר הם, ואם עושים את זה מעולה אתה וסמוטריץ'. אתם מייצגים את האנשים שהטיפו לשרוף את רבין ואתם תישרפו באש הגיהנום אם יש גיהנום. זו השיטה שלכם לשקר לגדף להכפיש, לתפור תיקים. מה חדש.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm