סוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב" דיווחה הערב (רביעי) כי נערכו מגעים בין יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לחברי הכנסת מנסור עבאס, איימן עודה ואחמד טיבי. זאת, כדי להפציר בהם שלא יפילו את ממשלתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, וימנעו את חזרתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו לכיסא ראש הממשלה.

המגעים מגיעים על רקע הדיווחים כי הרשימה המשותפת וחברי כנסת מרע"מ עלולים להצביע בעד הצעת פיזור הכנסת. חבר הכנסת סאמי אבו שחאדה הבהיר אתמול בראיון שערך לרדיו א-נאס, כי "אם תהיה הצעה לפיזור הכנסת בשבוע הראשון שלאחר החזרה מהפגרה - נצביע בעד, ללא יוצא מן הכלל". כשנשאלה האם יש מגעים עם הקואליציה, השיב: "ככל שידוע לי, לא".

בתוך כך, חבר הכנסת מאזן גנאיים (רע"מ) התראיין בשבוע שעבר לרדיו נאס, והסביר כי הוא תומך בהקדמת הבחירות, "רע"מ מתכוננת לתסריט כזה", אמר.

בעקבות הדיווח בתקשורת הפלסטינית, השיב ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה כי: "הפרסום המטלטל הערב, שיו"ר הרשות ומממן המחבלים, אבו מאזן, משמש כלוביסט של ממשלת בנט ועובד מאחורי הקלעים כדי לשמר את הממשלה, הוא הזדמנות אחרונה לכל מי שבטחונה של מדינת ישראל חשוב לו, ישראל בסכנה, תפילו את הממשלה הזאת ועכשיו".