בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות לטלטלה במערכת הפוליטית. כספית הביע את שמחתו מהמתרחש: "אני מבסוט מהכל, אפילו מהעניין עם סילמן שמכניס לנו קצת פלפל. הסקרים הם כלום, זה אוויר חם. אנו מדברים על ניהול המדינה".

"תמשיכו את מחול החרבות המורעלות על עבאס. נתניהו דתי כמו שאני בערך 1.90, הוא גייס אתכם כעדר של כסילים, שמשוכנעים שאתם צבא השם עם נתניהו. אתם מנסים להתחשבן עם בנט, כשבעצם נתניהו הוא שמאלן", תקף כספית. 

בתגובה, השיב ינון: "כשחמאס הצטרף לקואליציה, אתה תמיד יכול לטעון שמי שהכשיר את חמאס זה נתניהו. אני מבין שזו תקופה קשה, שיש לחצים, בכל זאת הקואליציה מתפרקת וסילמן ערקה, כל המפעל המפואר שאתה מדברר מתפרק לך מול העיניים. זה לא פשוט. הסלקטיביות שלך בין לזלזל בסקרים לבין לקרוא אותם, זה דבר מדהים". 

בהמשך, הוסיף: "אתם מתגוללים על השירות הצבאי של בצלאל סמוטריץ', מה קרה? עוד פעם נחזור למה עשתה כל החבורה שלכם? בנט מנע ממשלת ימין, לא עבאס. אנחנו ימין יהודי, אתה חושב שאתה פוגע בימניות של נתניהו, הימניות היא זהות, היא מהות. אנו נלחמים בערבים כי אנו רוצים לחיות פה בשביל שיהיה בית לעם היהודי". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm