השייח' ד"ר איאד עמאר, איש רע"מ, התייחס הבוקר (שני) להכרזתה של מפלגתו מאתמול כי היא מקפיאה את חברותה בקואליציה, זאת בעקבות האירועים האלימים על הר הבית

ד"ר עמאר תקף את ממשלת בנט-לפיד וקבע: "בתקופת נתניהו בממשלה, הוא לא נתן לאף יהודי להקריב קורבן בהר הבית ולא נתן לאנשים כמו בן גביר לעשות פרובוקציות". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על שיתוף פעולה עם הליכוד והליכה לממשלה בראשותה, אמר: "במידה והממשלה תיפול, אני חושב שרע"ם ישקלו את זה". 

על שלמות הקואליציה אמר: "מועצת השורא מנסה ככל שהיא יכולה לא לפרק את הקואליציה, אבל אם המצב יישאר כמו שהוא - לא תהיה ברירה".

עוד התייחס לאירועי תקיפות המתפללים היהודים אתמול בירושלים, ואמר: "אנחנו נגד כל אלימות כלשהי. כל דבר גורר לצערי לדברים אחרים. יש תפיסה חזקה של חברי כנסת הזויים כמו בן גביר, שמצית את הגזרה". 

בתוך כך, יו"ר רע"ם מנסור עבאס, אמר הבוקר בריאיון לרדיו מכאן של תאגיד השידור הציבורי, כי החלטת סיעתו להקפיא את החברות בקואליציה יכולה להפוך לנסיגה כללית מהקואליציה. עם זאת ציין כי "אם המציאות תשתנה והמדיניות תשתנה גם ההקפאה הזאת תשתנה".

כמו כן הוסיף כי בסיעתו עוקבים אחרי התנהלות הממשלה "ועושים מאמצים להחזיר את המצב באל-אקצא כפי שהיה לפני שנת 2,000. הוא התייחס גם לסיעת הרשימה המשותפת היריבה ואמר כי מצבה מעורר רחמים".