אחרי חודשים רבים של רגיעה ביטחונית בגזרה הדרומית, ארגוני הטרור ברצועת עזה ממשו את האיום וירו אמש (שני) רקטה שיורטה על ידי כיפת ברזל. לצד השקט היחסי בגזרה זו, מאז תחילת מרץ חלה עלייה חדה באירוע הטרור, שכללו כמה פיגועים קשים בלב מדינת ישראל, ובשבועות האחרונים חלה הדרדרות ביטחונית בהר הבית ובאזור ירושלים. על רקע קרב ההאשמות בין בנט לנתניהו היום, נשאלת השאלה - ואתם קובעים - האם בנט מתמודד טוב יותר עם האתגרים הביטחוניים מאשר קודמו בתפקיד, בנימין נתניהו? הצביעו בסוף הכתבה. 




ראש הממשלה, נפתלי בנט, תקף הבוקר (שלישי) את קודמו בתפקיד, וכתב בטוויטר: "מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס. מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים".

בליכוד מיהרו להגיב בציוץ עוקצני במיוחד, בו נכתב: "בנט, השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע ״שומר החומות״ שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל. כשאתה מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ אתה שוכח שבתקופה הזאת את היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז".