לאור המתיחות הביטחונית בארץ, ולאחר ירי הרקטות מעזה לעוטף והעימותים בהר הבית, תקף אתמול (חמישי) ראש עיריית שדרות, אלון דוידי את הממשלה. אולם לתגובה הזאת של חבר הכנסת ולדימיר בליאק מ'יש עתיד', ראש עיריית שדרות כנראה לא יצפה לראות בצאת החג.

דוידי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בעיצומו של חג הפסח, ממשלת ישראל קוראת להנפת דגל בירושלים 'פרובוקציה'. ממשלה יקרה, איך תסבירו ירי רקטה מעזה לשדרות על מנת להרוג? תוצאה של פגיעה ברגשות של המוסלמים? אשכרה עולם הפוך. במקום להכיל ולתרץ תתחילו לחסל את ראשי הטרור".

התגובה שח"כ בליאק מחק מחשבון הטוויטר:

הציוץ של חבר הכנסת ולדימיר בליאק (צילום: צילום מסך טוויטר)
הציוץ של חבר הכנסת ולדימיר בליאק (צילום: צילום מסך טוויטר)

לאור המתקפה של ראש עיריית שדרות על הממשלה, הגיב חבר הכנסת בליאק וצייץ: "תושבי שדרות שנים רבות ספגו אלפי טילים, נתניהו העביר לחמאס מזוודות של דולרים, ודווידי לרוב שתק. רק לפני שנה, תחת שלטון נתניהו, הפורעים השתוללו ברחובות לוד, ורביבו עשה קולות של שטיח. המלצה חמה - במקום לאיים על הממשלה, לכו תבדקו היכן נמצאת העיר שלכם במדד החברתי כלכלי ותתחילו לעבוד".

אולם לאחר מכן, חבר הכנסת לא הסתפק בהודעתו המאופקת, וכתב לדוידי באופן המשתמע כזלזול בעירו: "אין לך איזו עיר עם מדד סוציו אוטונומי (אקונומי. הטעות בציוץ המקורי) 5 לנהל?". זמן קצר לאחר שהעלה את התגובה הוא מחק את הציוץ מחשבון הטוויטר שלו.

במקום זאת, צייץ חבר הכנסת: "העיר שאתה מנהל (או אמור לנהל) - מדד סוציו אקונומי 5. אין לי מושג איך יש לך זמן לעסוק בפוליטיקה קטנה ולהפיץ שקרים".

ח״כ ולדימיר בליאק, מסר בתגובה: "מי שמזלזל הוא ראש עיריית שדרות. מזלזל בתושבים, מזלזל באינטליגנציה של הציבור. עשרת החודשים האחרונים, מאז הקמת הממשלה החדשה, היו בין התקופות השקטות ביותר בשנים האחרונות. במקום לנצל את התקופה לשיפור מצבה הסוציו האקונומי של העיר, ראש העירייה עוסק בפוליטיקה קטנה".