מנכ"לית מפלגת ימינה, סטלה ויינשטיין, התייחסה הבוקר (שני) בראיון עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM לפרסום התחקיר של העיתונאית איילה חסון שעסק בהוצאות משפחת בנט בתקופת כהונתו כראש ממשלה, וזו הבהירה: "זו רדיפה חד משמעית. הדברים הוצגו בצורה כל כך מעוותת, יש ניסיון להציג את נפתלי בנט כמישהו שהוא לא". 

כשנשאלה מדוע לקח זמן רב יחסית להגיב לתחקיר, טענה כי הצדדים רצו להעניק תשובה מדוייקת ומקצועית, כך שהנושא יהפוך לשקוף לחלוטין. לדבריה, היה צורך בהצגת ההוצאות המגיעות בדרך כלל לראש הממשלה מתוקף תפקידו ועל פי חוק.

באשר לטענות על כך שראש הממשלה ממשיך להתגורר בביתו ברעננה, הוסיפה: "זה לא מתוך בחירה כמו שזה מוצג. לא הייתה אפשרות להעביר אותו – צריך לעשות שיפוץ שמנע קודמו, אין ברירה". 

"כרגע המצב הוא כזה שלא ניתן להיכנס לבלפור והשב"כ טוען כי מדובר בטעמי ביטחון ושיפוץ. אני לא יודעת אם מישהו בכלל מבין את עומק הבעיה שקיימת שם", הבהירה. לטענת ויינשטיין, מדובר ברדיפה פוליטית. 

היא התייחסה לעניין השליחויות לבית משפחת ראש הממשלה וציינה – "זה מה שנהוג וזה מה שמתקיים במשפחת ראש הממשלה, היא יכולה וצריכה לאכול". 

בסיכום דבריה, קבעה: "יש נבירה תמידית בפחי האשפה של משפחות ראש הממשלה. זו טעות שנותנים לעשות את זה. לא צריך לחטט בוולט של משפחת בנט ולא בגלידת הפיסטוק של משפחת נתניהו. המשפחות של ראש הממשלה לוקחות על עצמן עול, בכבוד גדול, אך לא פשוט. זה לא ראש נתניהו, לא רק בנט, המשפחה תחת איזושהי מכונת רעל". באשר לתחקיר הספציפי הוסיפה: "אנחנו רואים ניצול של בקושי 30% ממה שמגיע להם, לא נהנתנות ללא גבול".

סייע בהכנת הידיעה: אמיתי דואק, 103FM.