ינון מגל ויריב אופנהיימר פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בשיחה על התחקיר בחדשות 13 על הוצאותיה של משפחת בנט, והתגובה שפרסם בנט ובה השוואה להתנהלותו של קודמו, בנימין נתניהו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כל הנבירה הזאת והגועל הזה של להיכנס לאנשים לתוך המטבחים, אני אומר באופן כללי, אני לא רוצה להיכנס לתוך העניינים האלה של ראשי הממשלה, אני רק אומר - אין מה לעשות. אתם הכנסתם אותנו בשנים של נתניהו, ועכשיו אתה תאכלו את הדייסה שבישלתם. אתם התחלתם פה משחק מלוכלך, מתועב, בגלל שאתם לא קיבלתם שום דבר שנתניהו עשה. כל הטינוף הזה, אם אתה שואל אותי באופן אמיתי, זה לא מעניין, שגילת בנט תוציא בוולט והילדים שלו, הוא ראש ממשלה, שלא יתעסק עם אוכל, ושהיא לא תתקשר אליו, 'מה אני מבשלת בצהריים', זה לא מעניין אותי, אבל בגלל שאתם בישלתם את הדייסה הזאת, עכשיו אתם תאכלו אותה", פתח מגל.

"הנאום הזה שלך, זו בדיוק הסיבה למה אסור שנתניהו יחזור לשלטון. חילקת את מדינת ישראל לשניים, ואמרת, 'צד אחד שונא את הצד השני, ולכן הצד השני צריך לשנוא את הצד אחר', וככה פתרת לעצמך את כל הבעיות, נתת לנתניהו את כל ההנחות. עשית בדיוק את מה שנתניהו עשה במשך 10 שנים, חילקת את המדינה הזאת לשניים וניסית לייצר מלחמה בין צד אחד לצד שני, ואת זה הציבור בישראל מוקיע ולא רוצה", השיב אופנהיימר.

מגל השיב: "אנשים לא אוהבים צביעות, ומה שאתה אומר עכשיו זה שיא הצביעות. אנחנו יודעים איך אתם מתייחסים לאנשים האלה. אתם המצאתם את הפירוד עם הפנקס האדום, עכשיו אתה אומר לי על הפירוד בעם".

"אתה עדיין גרסה מתונה לנתניהו, כי נתניהו, כשהוא היה צריך, לקח את זה עוד צעד אחד קדימה, ואז הוא לא רק חילק את המדינה לצד אחד וצד שני, הוא עשה יותר גרוע - הוא אמר גם, שהצד שהוא לא בצד שלו, הוא בכלל בצד של האויב", סיכם אופנהיימר.