מגישת חדשות 13, איילה חסון, שוחחה הבוקר (שני) עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM אודות התגובה שפרסם אתמול ראש הממשלה, נפתלי בנט, לתחקיר שפרסמה על הוצאות משפחתו.

"קראתי חלק מהפוסט, ראיתי המון מניפולציות שם. הוא לא חסך למדינה שקל, אלא גרם למדינה אין ספור הוצאות, בעובדה שהוא החליט לא לגור בבלפור ולא לשפץ את בלפור - על זה הוא לא ענה בכל הטענות שהוא נתן אתמול. הוא ממש לא חסך כסף למדינה, הוא גרם להוצאות מטורפות. האבטחה נגזרה מההחלטה שלו לגור ברעננה. אם הוא לא היה גר ברעננה, לא היו בונים בסיס צבאי בתוך שכונת מגורים. כותבת שלומית פרגו ברנע, באותה חוות דעת מפוארת שלה מ־30 ביוני 2021, 'נתחיל מיד את השיפוצים בבלפור, שנתניהו ייצא ושרה"מ בנט יחליט', ואז היא כותבת, 'ראש הממשלה כבר הודיע שהוא ומשפחתו רוצים להישאר ברעננה'. היא כותבת את זה, לא אני אומרת את זה", פתחה חסון את דבריה.

"היועצת המשפטית של לשכת רה"מ אומרת את זה, אבל תקראו את הדברים. זה הכול נמצא בעובדות, אלה לא דברים שאני ממציאה והוגה. קודם כל, אני מצפה לאכילת כובע גדולה של כל משמיציי ומלעיזיי שאמרו שאין לי ראיות ואין לי הוכחות ואני ממציאה מספרים. לשכת רה"מ אישרה, שקל לשקל את כל הנתונים", הוסיפה. 

"אני אגיד לך עוד מניפולציה שהם עשו במספרים אתמול, הם לקחו את ההוצאות של רעננה והשוו אותם להוצאות של בלפור וקיסריה יחד. למה הם לא שמו את בלפור יחד עם רעננה בהוצאות? יש ים הוצאות של בלפור עכשיו, ממשיכים (לשלם) ארנונה וזה, שוכרים דירות לשב"כ ב־760 אלף שקל, יש אין ספור הוצאות שממשיכות, ועוד משהו חשוב - יש נוהל שכתבה שלומית פרגו ברנע, בנושא בית פרטי של ראש ממשלה, מה מותר לתחזק בבית פרטי של ראש ממשלה. אתם יודעים כמה הוצאות האוכל שמותרות בהקשר הזה, שזה בית פרטי? 1,986 שקלים בחודש", המשיכה חסון. 

"השביתה של משרד הביטחון התחילה בינואר השנה, ינואר 2022. בלפור עמד ריק 7 חודשים, וחוץ מזה, בינינו, הייתה שביתה - לא יכלו לקחת את החברה שבנתה את כל רעננה שתשפץ את בלפור? השיפוץ בבלפור היה אמור להסתיים בתוך 3 חודשים, הוא עמד ריק 7 חודשים, מישהו לא רצה לשפץ את בלפור וזה לא אני ולא אתה. אם אתה משפץ את בלפור, רעננה לא יכולה להיות מעון רשמי, לצורך הוצאות. מסמסו את השיפוץ בבלפור. אני אומרת את העובדות, כל אחד יעשה את החיבורים ואת הפרשנויות שלו. בלפור לא שופץ בכוונה, מסמסו את השיפוץ שלו, בלפור היה צריך להיות משופץ 1,000 פעמים במשך 7 חודשים שיהיה מעון מכובד. בוא נגיד ככה, לא הייתה שום סיבה אובייקטיבית לא לשפץ את בלפור", סיימה חסון את דבריה.

סייע בהכנת בכתבה: אמיתי דואק, 103FM