המשטרה החלה היום (שלישי) בדיקה בנושא בנייה ללא היתר בניגוד לחוק התכנון והבנייה בביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, זאת בעקבות פנייה שהגיש בנושא חבר הכנסת משה ארבל. 

התלונה הוגשה אתמול בתחנת כפר סבא, והיא מתייחסת לתחקיר שפרסמה איילה חסון וכן לפרטים שנחשפו במהלך הדיונים בבתי משפט בנושא עתירת תושבי רעננה. מהם עולה חשד כי עבודות השיפוצים מתבצעות ללא היתר.

עם הגשת התלונה, הועבר הפנייה לבחינה של אגף חקירות מודיעין (אח"מ) במשטרה, בראשותו של ניצב יגאל בן שלום. בימים הקרובים האגף באמצעות בכירים באגף החקירות, ייבחנו את הטענות שעולות בפנייה, את מהותה ותוכנה, ובהמשך בתיאום מול היועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות יוחלט האם יש מקום לפתוח בחקירה בעניין האמור. 

דברי התלונה נכתב כי "במהלך הדיון בבית המשפט העליון היום בעתירת שכני ראש הממשלה נגד העברת מעון ראש הממשלה הרשמי לביתו הפרטי ברעננה, התברר שעדיין לא התקבלו היתרי הבנייה לשיפוצים הנרחבים שבוצעו בביתו של ראש הממשלה במימון המדינה".

לטענת המתלונן, גרסתם הרשמית של נציגי משרד ראש הממשלה היא שעבודות הבנייה וההתאמה במעון ברעננה הסתיימו. "למרות זאת נציגת המשרד הודתה כי טרם התקבלו ההיתרים והעבודות מצויות בשלבים ראשונים בלבד של קבלת ההיתר", ציין.