בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שלישי) את תכניתם ב-103FM בהתייחסות להכרזתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש ממפלגת ימינה. ינון תהה: "מי פרש ממה שהבטיחו? הם הבטיחו אינסוף הבטחות לפני הבחירות, מה שנפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא הבטיחו".

"הכל היה מכור מראש בהצבעה הזו, איך יכול להיות שבוועדה יש יתרון לקואליציה? אחרי זה הם מתפלאים למה הליכוד לא בא לוועדות, לא עובדים ככה. צריך להגיד לראש הממשלה 'עד כאן'", תקף.

בתגובה, השיב בן: "עצם הכרזתו של שיקלי כפורש - הבטחות שמפרה מפלגה לא הרלוונטיות להכרזה כפורש, כל המפלגות מפרות הרבה מאוד הבטחות בחירות. כשהמפלגה מקבלת החלטה אתה צריך להתיישר, לא התיישרת - אתה פורש". 

על התחקיר בדבר הוצאות בני משפחת בנט, אמר: "אם הייתי בסיטואציה של בנט, הייתי מודיע שהמדינה לא תאכיל את המשפחה שלי, תיפתח קופה שתממן את כל האירוחים הרשמיים, והמשפחה שלי תמשיך להאכיל את עצמה".

מגל, לא כל כך הסכים עם דעתו בלשון המעטה, וטען: "ההתעסקות באוכל שמשפחת בנט אוכלת לא מעניינת אותי. אבל מה? אתם התחלתם", הבהיר. "בחוסר הלויאליות שלכם לממלכתיות במדינה ובחוסר ההכרה שלכם שנתניהו רה"מ, החרבתם את הדמוקרטיה ונכנסתם להזמנות שלו".  

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm