לאחר שהתגלה מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת בנט, בנו של ראש הממשלה, יוני, הגיב לאיומים ובחשבון האינסטגרם שלו כתב: "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה והמוח של אנשים מתבשל מאנשים (אני לא רוצה לקרוא להם אנשים) שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל השטיפות מוח שהם גורמים לאנשים".

עוד הוסיף: "הלוואי והיינו חמישים שנה אחורה לתקופה בה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו אבל לא פאקינג הסיתו לרצח. אני יודע שתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי".

לדבריו, "אנשים לא מבינים שיש להם ראש ממשלה אמיתי תותח עם ערכים בשמיים ואשכרה מזיז דברים ורק עושה ועושה ועושה והקללה שלו היא הפוליטיקה והתקשורת כי הוא באמת בן אדם טוב. הוא לא מעוניין להתעסק בכל הדרמה הפוליטית זה כל כך לא מעניין אותו שום מראה חיצוני לא מעניין אותו שום כמה כסף יש לך כמה קיבלת בבגרות כמה אתה חזק. מעניין אותו כמה אתה בן אדם טוב כי זה מה שמשנה. כבן אדם אני אומר את זה לאו דווקא כבן של. אם הייתי מסתכל מהצד והייתי בן אדם הגון הייתי חושב בדיוק ככה. הלוואי שהיה קצת יותר אהבה קצת יותר אחרת".

ראש הממשלה התייחס קודם לכן למכתב האיומים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות.  אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו.  כולנו אנשים.  ויכוחים וחילוקי דעות - כן.  בריונות ואיומים - לא".

בנט הוסיף: "אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי.  עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי.  ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם – מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות – זה זמן הרגעה ופיוס.  יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".