סגן אלוף (במיל') גיורא לוי, מי שהיה מפקדם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הדתות מתן כהנא בעת שירותם הצבאי בסיירת מטכ"ל, התראיין הבוקר (רביעי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM ונשאל אודות מצבו של ראש הממשלה לאור האירועים האחרונים. "משיחות עם כהנא ובנט – אני יודע כמה קשה להם ברמה האישית", הודה.

לדבריו של לוי, הצדדים מנהלים שיח על בסיס קבוע והוא ציין כי בנט "עובר תקופה לא פשוטה, גם ברמה המשפחתית עם כל מחול השדים הזה וגם ברמה הפוליטית". בנימה אישית הוסיף כי "זה לא פשוט מה שהוא עובר, לא חייבים להסכים, אבל איומים על המשפחה – זה קו אדום שנחצה".

עם זאת, לוי הרגיע וטען כי בנט אינו במצוקה וכי הוא מבין ומתמודד עם הסיטואציה. "הוא מאוד חזק, מחושל, הוא מבין שהמהלך שרקם עם לפיד, לא כולם יקבלו אותו, אבל צריך להבין שקללות והכפשות זו לא הדרך".

באשר לתחקיר אודות הוצאות המזון של בית המשפחה, הוסיף: "הוא עשה כסף, הוא לא צריך שום דבר מאף אחד, הוא לא מחפש את טובות ההנאה. זה בית שמארח, בית שעובד". 

כנשאל האם הובן לו מראש הממשלה כי עליו "לתקן" דברים, טען כי בנט הבין כי הזניח את הפוליטיקה הפנימית וכי עליו לשים על כך דגש נוסף. "לפשרות מגיעים מתוך אילוצים, לא כולם אוהבים את כולם בממשלה הזו, אבל הם עשו מהלכים שמאוד קשה להם איתם, אך לטובת הכלל".

סייע בהכנת הידיעה: אמיתי דואק, 103FM.