חבר הכנסת שהוכרז כפורש, עמיחי שיקלי, התראיין הערב (שבת) בתוכניתה של רינה מצליח, "פגוש את העיתונות", והתייחס לצעדים הבאים בחייו הפוליטיים, לאחר שהופרש מימינה. "הכל אפשרי בתוך הזירה הפוליטית", הוא הכריז. 

הוא הוסיף בעניין כי "הקמתה של מסגרת פוליטית חדשה היא אופציה מצוינת. קיים ואקום בחלק שבו שיחקו ימינה ותקווה חדשה, יש אפשרות שאני אעמוד בראש מפלגה שכזו, אבל לא אתעקש על זה בכל מחיר". לדבריו, המפלגה שייתכן ויקים צפויה "להביא בשורה אמיתית בתחומים מדיניים".

כאשר נשאל על הדיווחים אודות יחסים משותפים עם העיתונאי בועז ביסמוט, השיב כי בין הצדדים אכן התקיימו שיחות, אך לדבריו הן לא היו קונקרטיות. "לא סיכמנו 'בוא נקים ביחד מפלגה', זה לא הבשיל ממש, אבל דיברנו". על בנימין נתניהו הוסיף: "השיחות עמו על הקמת מפלגה חדשה היו בשלבים הרבה יותר מוקדמים".

בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)


לבקשת מצליח, שיקלי מנה גורמים הרלוונטיים מבחינתו כשותפים פוליטיים להמשך הדרך, דוגמת מנכ"ל תנועת רגבים, וציין כי גם בזירה האזרחית נמצאים "שחקנים טובים", להגדרתו. 

בסיכום הראיון, תקף את מפלגת רע"מ והעומד בראשה, מנסור עבאס: "יש פער בין עמדות מתונות שעבאס משמיע מעת לעת לבין מה שהמפלגה הזו מציעה מאז".