יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח היום (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5fm על התנהלותה של הממשלה, תקף בחריפות את העומד בראשה נפתלי בנט והוסיף כי הוא "מקווה שהקואליציה לא תצליח לשרוד". "החברה הישראלית בריאה, ציונית, אבל השתלטה עלינו ממשלה לא דמוקרטית. זו תאונת דרכים חד פעמית וזה לא משקף את עם ישראל ואת הערכים שלה", טען סמוטריץ'. 

בפתח הדברים התייחס סמוטריץ' להשתתפותה של ח"כ אבתיסאם מרעאנה בטקס הזיכרון האלטרנטיבי הישראלי־פלסטיני, ואמר: "יש פה חברת קואליציה בכירה שמיועדת לתפקידים עוד יותר בכירים בתוך הקואליציה הזו שאני מקווה שבעזרת השם לא תשרוד משתתפת בטקס כזה ופוגעת ברגשות. זה מצטרף לשלט שנתלה בהר הבית ולדגל אש"ף ולחגיגות עם דגלי אש"ף ללא שום נוכחות משטרתית".

בהמשך התייחס להתנהלותו של ראש הממשלה בנט, וטען: "בנט הוא איש מופקר שמשעבד את ביטחונה של המדינה - יש הרמת ראש של האויבים שלנו מבית ומבחוץ. הממשלה הזו תתחלף הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים. כל השחקנים כבר מבינים שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד - היא בפרפורי שליטה, ואנחנו צריכים להיערך לסיומה ולתת תקווה לעם ישראל".

עוד אמר: "המילה איש מופקר היא מילה עדינה. אני לא קונה את הצביעות הזו. זו צביעות מתחסדת. מי שמסתובב מאובטח 24 שעות ביממה הוא איתמר בן גביר וזאת בגלל איומים והסתה. המסר שחשוב לי להעביר בשבוע הזה הוא שעם ישראל חי, והממשלה הזו לא משקפת אותו. אין להם תמיכה ציבורית כי הציבור בריא, ויש לו גאווה לאומית והוא מבין על מה הוא נלחם. בנט משקר בערך בקצב שבו הוא נושם".

לסיום ביקש סמוטריץ' להתייחס לבנימין נתניהו, ואמר: "הוא מנהיג את המחנה הלאומי, ויחזור להוביל את המדינה כל עוד הוא עומד בראש הליכוד. מדינת ישראל יותר גדולה מאדם כזה או אחר".