מושב הקיץ של הכנסת צפוי להיפתח בשבוע הבא, כאשר הוא טומן בחובו אתגרים רבים עבור הקואליציה והאופוזיציה כאחד. לקראת המועד, חבר הכנסת בועז טופורובסקי (יש עתיד) שלח היום (שלישי) מכתב לחידוד הנהלים, מכתב לחברי הקואליציה, עליו חתם עם התואר - יו"ר סיעות הקואליציה. כאמור, מדובר בתפקיד השמור לסיעת ימינה, ובו שימשה עד החודש שעבר חברת הכנסת עידית סילמן, וטרם מונה לה מחליף רשמי.

במכתב ציין טופורובסקי לראשי סיעות הקואליציה: "אנו מבקשים לשוב ולחדד את נהלי העבודה וחשיבות נוכחותכם במליאה, זאת לשם קידום החוקים והנושאים אותם אנו וחברי הממשלה, מבקשים לאשר. נבקשכם כי כל היעדרות מהמליאה בימי עבודתה, תובא לידיעת הנהלת הקואליציה באופן מיידי ולפחות חמישה ימים לפני מועדה ותאושר על ידי הנהלת הקואליציה. וזאת, כנגד קיזוז שמי עם ח"כ מסיעות האופוזיציה בלבד, אשר עבר את אישור הנהלת האופוזיציה".

עוד צוין במכתב כי "בשלושת השבועות הראשונים של פתיחת הכנס, לא תתאפשר היעדרותכם כלל, מכל סיבה שהיא. נוסיף ונדגיש כי על היעדרותכם ממליאת הכנסת להתרחש בצורה מושכלת ומצומצמת ככל האפשר, בכדי לקיים ניהול תקין ורציף של עבודת סיעות הקואליציה בכנסת".