שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות" ב-12, על מנת להתייחס למשבר הקואליציוני והמתיחות הביטחונית. במהלך הראיון, ליברמן האשים את ראש הממשלה הקודם ויו"ר האופוזיציה כיום, בכך שיחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה, עדיין מסתובב חופשי ובחיים: "נתניהו היה זה שמנע כל ניסיון לסכל את ראשי חמאס. אם היה מישהו שפעל להגן ולסכל כל ניסיון לגעת בהם זה נתניהו".

דבריו של השר הגיעו כתגובה לראיון שנערך קודם לכן עם חבר הכנסת ישראל כ"ץ, שתהה מדוע ממשלת ישראל לא פועלת לחיסולו של סינוואר. כאמור, ליברמן הגיב ואמר כי "אני רוצה להזכיר, מי ששיחרר את סינוואר מהכלא היה נתניהו. אני אז הייתי שר החוץ והתנגדתי לעסקה והוא הוביל לשחרורו. ההחלטה עברה ברוב גדול, אני אז הייתי נגד ונתניהו הוביל".

"מה שאני אומר זה שכל פעולה שצריך לבצע, קודם כל נביא לקבינט. שם נקבל את ההחלטה והיא תצא לפועל בעיתוי שיתאים לישראל. אני מבין את כל מי שמדבר, אבל צריך להבין שהאלטרנטיבה לממשלה הנוכחית זו קואליציה של סינוואר-נתניהו-בצלאל סמוטריץ' ששלושתם מלבים את האש. מדיונים בטלוויזיה לא יצא הרבה", הוסיף ליברמן.

בנוסף, שר האוצר התייחס גם למצבה השברירי של הקואליציה, יומיים בלבד לפני פתיחת מושב הקיץ של הכנסת: "אנחנו לא שורדים, אנחנו פועלים. הממשלה הקודמת רק דיברה. גם ב-60 חברים אפשר לתפקד. זה קשה, לא פשוט, אבל אפשר להעביר תקציב ואת רוב החקיקה. התקציב יעלה לשולחן הממשלה ב-16 ביוני".