ברשתות החברתיות הפלסטיניות פורסמו בימים האחרונים עשרות הודעות איום על חייו של ח"כ איתמר בן גביר. באחת ההודעות, פורסמה תמונתו של בן גביר, סביבו עיגול אדום ולצידה הכיתוב: "להרוג את המחבל הקיצוני". בפרסום אחר נכתב: "כל מי שרואה את בן גביר שיהרוג אותו מיד".

איומים על ח''כ בן גביר (צילום: רשתות חברתיות)
איומים על ח''כ בן גביר (צילום: רשתות חברתיות)

איומים על ח''כ בן גביר (צילום: רשתות חברתיות)
איומים על ח''כ בן גביר (צילום: רשתות חברתיות)

כזכור, בשבוע שעבר פרסם חבר הכנסת כי אדם המכונה פאדי עואודה, אזרח ערבי תושב כפר כנא, איים על חייו בפייסבוק, כשבין היתר כתב: "מזמינים אתכם להתנקש באיתמר בן גביר". בפוסט שכתב, איים עואודה לבצע פיגוע התאבדות בתל אביב. בנוסף, הבטיח "לשרוף את ישראל".

איום על ח''כ איתמר בן גביר  (צילום: צילום מסך)
איום על ח''כ איתמר בן גביר (צילום: צילום מסך)

עוד קודם לכן, ח"כ בן גביר דיווח כי  נשלחו עשרות הודעות איום נגדו, בין היתר הופיעה תמונתו עם בני משפחתו תחת הכותרת ״נהרוג אותך ואותך ואת משפחתך״. איום זה התלווה לאיומים נוספים אחרים שהתקבלו בלשכת חבר הכנסת, כשבין היתר נכתב: "הישאר בביתך ואל תצא החוצה, תקבל כדור בראש". לאותה הודעה צורפה תמונת רובה צלפים וכדור אקדח. באיום נוסף נכתב: "ברגע האמת אנחנו נשים יד על המשפחה שלך". תלונות על האיומים הועברו לקצין הכנסת על ידי אנשי לשכתו. 

בריאיון לבן כספית וינון מגל ב־103fm, התייחס לאיומים וטען: " אני מאוים על החיים, אני מסתובב עם אבטחה, מה זה 'נפץ צריך לנטרל?' לרצוח אותי? מישהו כאן יהנה מזה שירצחו אותי? מאיימים לי על החיים כל יום, אין יום שאני לא מקבל הודעה, נרצח אותך, נהרוג אותך".