לאחר פרישתה של ח"כ עידית סילמן מן הקואליציה, והקפאת חברותה של רע"ם, סופה האפשרי של ממשלת בנט-לפיד נראה קרוב מתמיד. לצד הדיבורים על פיזור אפשרי של הכנסת, נשמעים דיבורים על הקמת ממשלה חלופית בהובלת הליכוד בתוך הכנסת הקיימת. ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) התייחס לכך הבוקר (שני) בריאיון לרדיו "גלי ישראל" לדיווח אודות פגישה שקיימו אתמול בין השר זאב אלקין וח"כ יריב לוין.   

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 
 

בפתח דבריו שלל ח"כ אמסלם כל אפשרות שאלקין או ישוב לליכוד. "לאלקין אין מקום חזרה בליכוד - קנגורו שכבר היה בארבע מפלגות. אנשים שפלים, שאסור שיהיו בציבוריות הישראלית, שבגדו בליכוד. אני זוכר את הנאום שלו כשעזב", אמר. 

עוד אמר אמסלם כי כאשר יקים הליכוד ממשלה, הוא ידרוש את תיק המשפטים: "אני אעמוד על כך שתיק המשפטים יהיה בידי הליכוד בממשלה הבאה ואעמוד על כך שאני זה שאחזיק בו. רק אני יכול לעשות את הרפורמות הדרושות שם״. 

אל השידור הצטרף יעקב ברדוגו שאמר כי ממשלה חלופית בראשות הליכוד היא דבר אשר עומד על הפרק, ואף הטיל פצצה: "גדעון סער לא שולל ממשלה חלופית בכנסת הזו". 

בתגובה נשאל, האם סער יהיה מוכן לכהן כשר תחת נתניהו. ברדוגו השיב: "בהבנה שלי כן, אבל זה לא אומר שהליכוד רוצה אותו".

ח״כ אמסלם הגיב: "אני בוודאי אתנגד לכך. האיש הזה פירק את המחנה הלאומי. כל מי שמבין יודע - הממשלה כבר נפלה וזה שאלה של זמן״.