בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם ב-103FM בדיון על שחרורו של מנהיג החמאס, יחיא סינוואר, מהכלא הישראלי במסגרת עסקת שליט. זאת, על רקע התבטאויותיו האחרונות של סינוואר, שאמר: "אל-אקצא נמצא בסכנה גדולה, ועל האומה שלנו להיערך להגן על ירושלים".

ינון: "מדינה שלמה הטריפו פה, נהיה קונצנזוס - 'הבן שלנו ולא משנה מה המחיר' והטריפו. בסוף כולם אמרו, 'לא משנה מה, תחזירו אותו'. נתניהו נכנע, יאללה בסדר, למרות שזו הייתה עסקה גרועה".

בן: "כולם אמרו שלאולמרט לא הייתה תמיכה ציבורית אם הוא היה משחרר את גלעד שליט. הייתה לו תמיכה ציבורית, אז הוא אמר לא. אני במקרה יודע כל מה שעבר עליו בליליות המטורפים האלה של הימים האחרונים שלו בשלטון, הוא כבר הלך הביתה, רק לקח את התמיכה הציבורית איתו והלך כמו מלך ישראל, את המחיר ישלם נתניהו שכבר הרכיב ממשלה. למה הוא אמר לא? כי המדינה הייתה חשובה לו יותר מעצמו. למה אני חושב שנתניהו מסוכן לישראל? כי ברגע שפוליטית התאים לו להתהפך כמו סטייק, הוא שחרר אותם ואולמרט לא".

ינון: "כל מה שמעניין אתכם כרגיל זה ביבי-ביבי. לא השמעתי לך את אהוד ברק שאמר כמה הוא לחץ על נתניהו לעשות את הדבר הזה. הרי אנחנו זוכרים מה היה, אנחנו זוכרים את הטרללת, אבל אתם תשקרו היום על 'למה הוא שחרר את סינוואר?' איזו נבזות של אנשים, כמה נמוך אתם יכולים להיות? זה פשוט לא ייאמן כמה נבזות הוא ספג. ואתם יודעים מה? בגלל זה אנשים תומכים בו, כי הם מזהים את הנבזות שלכם ורק בגלל שהוא מייצג את האנשים שמאמינים ברצף הדורות של מדינת ישראל, את האנשים האלה שמבינים את הדי אן איי של המזרח התיכון".