לאחר שאתמול הרשימה המשותפת שיתפה פעולה עם הממשלה והצביעה נגד הצעת אי האמון של האופוזיציה, יו"ר הרשימה, איימן עודה, התייחס הבוקר (שלישי) בראיון לכאן ב' לעתיד הפוליטי ושלל את האפשרות להידוק שיתוף הפעולה עם הממשלה.

"כבר מתחילת הקדנציה אנחנו מצביעים קונקרטית, בעד חוקים טובים ונגד חוקים רעים. ברור שלא נתמוך באי אמון קונסטרוקטיבי שמציע את נתניהו כראש ממשלה", פתח עודה את דבריו.

"אנחנו מתנגדים לממשלה הזו, זו ממשלה ימנית ורעה מאוד, אני יכול חצי שעה לספר לך כמה היא רעה, גם מדינית וגם כלכלית. אנחנו האנשים שהכי מתנגדים לנתניהו, שעשו הכל במשך מערכות הבחירות כדי שלא ימשיך בשלטון, אבל להגיד 'אם אתם לא רוצים את נתניהו אז תקבלו את בנט ושקד' - זה לא המשחק שלנו", הוסיף.

"זה לא מוסרי לפנות אלינו ולהגיד 'יש את בן גביר - אז זהו, הלכו כל החיים שלכם, תהיו עם איילת שקד וזהו'. הממשלה הזו אולי לא פוגעת בבית המשפט העליון אבל פוגעת בפלסטינים, בחברה הערבית בנגב, במוחלשים. אנחנו היינו בעד ממשלת מרכז ושמאל. בזמנו תמכנו ברבין וזו הייתה תמיכה נכונה. היינו בעד ממשלה של גנץ עם מפלגת העבודה ומרצ, אבל אתה צריך להגיד לעצמך מה קו פרשת המים", המשיך עודה.

"אני מאוד רוצה שאנחנו נהיה לשון מאזניים אבל אני לא משקר לעצמי. הם יציעו לנו כמה מיליוני שקלים פה ושם כדי לתמוך בממשלה רעה. רוב אזרחי המדינה אמרו לא לנתניהו אבל בגישה אחרת מזו של שקד ואורבך", סיים עודה את דבריו.