בעיצומו של המשבר המאיים על המשך דרכה של ממשלת בנט-לפיד, תתכנס היום (שלישי) מועצת אל-שורא להתייעצויות בנוגע לעתידה של מפלגת רע"מ בקואליציה. חבר המועצה, עבאס זכור, אמר הבוקר ברדיו נאס: "או שהממשלה תקבל ותיישם את דרישותינו או שתלך לעזאזל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בליכוד ממתינים להחלטות ברע"מ כדי לדעת האם להעלות מחר להצבעה בקריאה טרומית במליאה את הצעת החוק לפיזור הכנסת. כזכור ח"כ מאזן גנאיים אמר שלשום שימליץ היום לסיעת רע"מ לפרוש מהקואליציה.

בתוך כך, שר התקשורת, יועז הנדל, אמר הבוקר בראיון לגל"צ: "אם רע"מ יחליטו מחר בבוקר לעבור מנושאים אזרחיים לתפיסות מדיניות שלא מקובלות עליי - אז הממשלה לא תהיה. אם בסוף הם יבחרו ללכת, הם ילכו. אין לי שליטה על זה".

"לא הרמתי טלפון לעבאס, אבל מצפה ממנו לעשות את הדברים הנכונים לטובת אזרחי ישראל הרבים. ערביי ישראל לא יעלמו, אנחנו צריכים להילחם נגד הגורמים המסיתים ולעודד את אלה שרוצים להשתלב", הוסיף הנדל.

ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ הבוקר: "בוקר טוב, אזרחי ישראל. בשנה האחרונה מדינת ישראל חזרה לעבוד. הצמחנו את הכלכלה ב-8%, החזרנו מאות אלפי ישראלים מאבטלה לפרנסה, אנחנו נלחמים בפשיעה בחברה הערבית, ואנחנו נמגר גם את הטרור הנוכחי. לראשונה אנחנו מטפלים באינספור דברים שהוזנחו (הנגב, היעדר תחרות, דיור, מטרו, התעצמות ביטחונית ועוד). חזרנו מ״אני״ ל״אנחנו״. הממשלה תמשיך לעבוד בשבילכם בכל העוצמה. אף אחד לא ישבור אותי, אותנו. אנחנו חזקים - ביחד!".