עטיה אל אסעם, חבר מועצת השורא, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והביע תגובה חריפה על מותה של כתבת אל ג'זירה, שירין אבו עקל'ה, במהלך חילופי אש מסיבים בין כוחות צה"ל לחמושים בג'נין. לדבריו אין להעביר את החקירה של מותה לידי צה"ל: "אנחנו מגנים את הרצח. יודעים שהיא נפגעה מאש של צה"ל".

לטענתו, מי שצריך לחקור זה גוף ניטרלי ולא הצבא, "אנחנו רגילים לטיוח ולשקרים של משרד הביטחון. אם ישראל נכנסת לשם, זו חקירה תלויה. צריך לעשות ועדה בלתי תלויה שתחקור". אל אסעם העריך כי הפלסטינים אכן יסכימו לבדיקה של גורם חיצוני.

על ההאשמות בעולם הערבי כי מדובר בירי צה"ל באופן וודאי, אמר: "זה כמו שצה"ל מגיע למסקנה שהיא לא נפגעה מהם. כשהם יורים במקום, יורים שם באזור הזה, אז זה בטוח שהם יפגעו. מי שיורה, זה הוא הפוגע". 

בהמשך, נשאל מה ההשפעות של האירוע הזה על המשך ההישארות או ההצבעות של רע"מ בקואליציה: "אני באמת לא יודע בדיוק מה תהיה ההשפעה, לכל אחד יש את ההחלטה שלו. ההחלטה שתתקבל היא דמוקרטית". 

חבר מועצת השורא הדגיש כי לדעתו צריך להמשיך בהקפאה ולא להצביע יחד עם האופוזיציה, "מנסור עבאס לא יכול לקבל החלטה. הוא יהיה כפוף להחלטה שתתקבל. אני לא יודע מה יהיה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM