בכיר לשעבר בפרקליטות המדינה, עו"ד דוד פורר, התראיין היום (רביעי) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM, והתייחס לסערה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, כאשר עד המדינה פילבר טען בחקירתו כי "החוקרים היו בתחרות מי יביא את הראש של נתניהו".

"מי שאמר שתופרים תיקים בפרקליטות זה לא אני, אלא היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז", אמר בפתח הריאיון עו"ד פורר, "כשהוא היה בתפקידו, מזוז מצא את המדיניות הזאת של סימון מטרות לגבי החקירה של אריאל שרון. לגבי החקירה של אולמרט, הוא לא מצא מדיניות או פעולות כאלה. בסוף, בפרקליטות יש 1,000 פרקליטים, אבל שניים או שלושה פרקליטים בחקירה ספציפית, הם כמו רב חובל בספינה. אם פרקליט בכיר בתיק יגיד שהספינה הולכת לשם - אז הוא מנווט את זה לשם". 

"אין פה גופה על הקרקע שמאפשרת להגיד 'יש פה עבירה, בואו נמצא מי ביצע אותה', אבל יודעים שרוצים לחפש בחקירה עבריין מרכזי" הוסיף הבכיר לשעבר בפרקליטות, "איך יודעים להגיד 'נתניהו הוא העבריין המרכזי העיקרי שאנחנו מחפשים', כאשר אין לנו שום ראיה לגביו? בכלל הרעיון של לבסס אישום פלילי על פרשנות של עד לתנועת יד שעשה מישהו לפני 7 שנים - זו בעיניי לא דרך להגיש כתב אישום. נאמר באופן מפורש בשלבים שונים של החקירה שמה שניהל את החוקרים היה למצוא את הראש של ביבי. לא עניין אותם לגלות את האמת". 

לסיכום אמר כי "בדיקה של משרד המשפטים קבעה שלא ניתנה שום הטבה לבזק. מצד אחד, אין קשר בין אילן ישועה לנתניהו, ומצד שני יש כבר מסקנה שאין הטבות לבזק. אין שום דבר שמקשר לנתניהו - לא בצד של מה שניתן לו, ולא בצד של מה שהוא נתן. בואו ניקח את המצב ההפוך - אם אדם היה צריך למסור תצהיר לפרקליטות והיה אומר 'הקלטתי, אבל בדיוק המשפט שמפליל אותי נשמט מהתמלול', אתם חושבים שהיו מקבלים ממנו את ההסבר שזה קרה בטעות? אני חושב שלא".