ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הגיב היום (שבת) לסערה לאחר שתועד עוזר לחשוד לברוח מידי השוטרים בעת מעצר בירושלים, ואמר: "ניסיתי למנוע עוול, אני יודע שאני לא יכול למנוע מעצר וכי יעצרו אותו שוב, אבל בהחלט לנסות למנוע את פציעתו ותקיפתו של החשוד על ידי שוטרים אלימים שקרתה קצת אחרי".

לאחר מכן הוסיף ח"כ טיבי: "כל הכותרות והקריאות כאילו 'שוטרים' הן פייק ניוז. לא היה ולא נברא. מעצר שווא אלים אחד נוסף מיני רבים מדי. עוול שהתרחש מול עיניי וניסיתי למנוע, לא לעמוד מנגד כששוטר מכה צעיר לנגד עיני. המינימום המתבקש מנבחר ציבור הקשוב לסבל של בני עמו. אני שלם עם מניעת העוול ומאחל לו בריאות והחלמה מהירה".

כאמור, לאחר ששוטרים עיכבו צעיר בחשד שהשליך חפץ חשוד מידיו, תועד שלשום חבר הכנסת טיבי כשהפריע בביצוע העיכוב, דחף, התלהם ואף אפשר את בריחתו של החשוד בכוח. לאחר מרדף רגלי קצר, החשוד נתפס ונעצר לחקירה במשטרה. 

כמו כן, מפכ"ל המשטרה וראש אגף חקירות ומודיעין צפויים לבקש את פתיחתה של חקירה פלילת נגד חברי כנסת שתועדו בתקריות אלימות כלפי שוטרים. לשם כן, אגף החקירות והמודיעין פנה למחוזות המשטרה בהם התרחשו התקריות בכדי שאלו יעבירו את כל החומרים, העדויות והתיעוד מהתקריות לאגף החקירות והמודיעין, במטרה לגבש חוות דעת שתוצג לפרקליט המדינה והיועצת המשפטית לממשלה בכדי לבחון פתיחה של חקירה פלילית נגד חברי הכנסת. 

מהמשטרה נמסר בתגובה לאירוע: "רואים בחומרה את התנהלותו של נבחר הציבור, שניצל את חסינותו לרעה ואפשר בריחה של חשוד במהלך עיכובו (ללא הצלחה כאמור). הפרעה לפעילות משטרתית לשמירת החוק והסדר הוא מעשה פסול, בפרט כשהוא מבוצע ע״י נבחר ציבור שאמור לשמש דוגמא אישית ולא לסכל פעילות משטרתית".