לאחר שתועד בסוף השבוע מתעמת עם שוטר בדרום הר חברון, חבר הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) התראיין הבוקר (ראשון) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ונשאל על פרטי האירוע.

חבר הכנסת טען כי הגיע למקום על מנת לקיים הפגנת הזדהות. הוא ביקש להיכנס לשביל מסוים עם רכבו, אך לדבריו, נמנעה כניסתו ונפגעה חסינותו. "כשאני מנסה לעבור וחוסמים אותי ואני אומר להם 'יש לי חסינות', אמר אחד השוטרים לשוטר אחר – 'אם הוא נוסע אני הורג אותו', זה מתועד". 

כסיף טען כי התיעוד המדובר לא הופץ משום שלא כל החומר נמצא בידיו, אך הבהיר כי בכוונתו להעביר זאת הלאה. "אני לא נוגע בשוטר, שיהיה ברור. השוטר שמאיים להרוג אותי או לירות בי, אומר את זה לשוטר שאחר כך נראה כאילו אני מכה אותו. לאחר מכן, השוטר שדיברתם עליו נותן מכה על הרכב, דוחף לי את היד לפני. כשאני מזיז לו את היד, זה מה שרואים", אמר חבר הכנסת. 

"לא נגעתי בו", הדגיש כסיף, "הוא דחף לי את היד לפנים ואני באופן אינסטינקטיבי הדפתי אותה ואז בנקודה הזו זה היה נראה כאילו אני תקפתי". הוא עמד על כך שיש בידיו תיעוד מן הזווית ההפוכה, כאשר השוטר לטענתו, דחף את ידו וזה הדף אותה. "אני מתנגד לתקיפות כאלה, לצערי פעם אחר פעם המשטרה משקרת", כך לדבריו. 

"יש לי את הסרטונים שמוכיחים שאיימו לירות בי, יצאתי מהרכב וצעקתי לעברו 'אמרת שאתה מאיים לירות בי? תן לי את הפרטים שלך'", מאחר והשוטר סרב, כך על פי ההסבר של כסיף, הוא גער בו. "אני דורש שיחקרו, אך במח"ש מטייחים", הוא סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה, שני רומנו, 103FM.