יריבות חדשה בכנסת? מנכ"ל המשכן גיל סגל הודיע היום (ראשון) לחברי הכנסת אמיר אוחנה ושלמה קרעי כי הוא מבקש מהם לשלם בעבור נזק שהסוו לחדר ירושלים במשכן, במהלך ישיבת סיעה של סיעת הליכוד. לטענת סגל, השניים עקרו בחוזקה את מחיצות הקורונה שהותקנו באולם הדיונים וגרמו לנזק הן למחיצות והן לשולחן עצמו.

על פי הודעת מנכ"ל הכנסת, השניים נדרשים לשלם את סכום התיקון, כפי שהיו נאלצים לשלם לו ועדת האתיקה הייתה דנה בעניין, במידה והייתה מוקמת. בנוסף, סגל שלח העתק של מכתבו גם ליו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת יריב לוין והודיע לו ולחברי הכנסת כי עד להסדרת התשלום סיעת הליכוד לא תוכל לערוך את ישיבותיה באולם ירושלים.

בתגובה לבקשתו של סגל, הגיב חבר הכנסת קרעי ומסר כי "מחפיר שמנכ"ל הכנסת החליט לעשות סיבוב תקשורתי, בתפוצה רחבה, על חברי כנסת מבלי לדבר איתם אפילו בטלפון קודם לכן. לאחר ששלח את מכתבו החצוף והשקרי, התקשרתי אליו והסברתי לו שהמחיצות הורדו מאז הדיון של חה"כ עמיחי שיקלי, בסיוע הסדרנים, בוועדת הכנסת ובוועדות נוספות, ואיש לא העיר על כך, ובאולם ירושלים היה אותו הדבר בדיוק".

"חבל שהמנכ"ל חושב שהוא עדיין בתפקיד פעיל "יש עתיד" ומנצל את מעמדו לפוליטיקה קטנה ועלובה.התנהלותו, כמו גם ההתנהלות הבריונית של הבוס שלו יו"ר הכנסת, הן בושה לכנסת ישראל", סיכם קרעי את תגובתו.