משבר בקואליציה? ויכוח קולני התגלע הבוקר בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשר הביטחון בני גנץ, בו גנץ תקף וטען כי בנט מתייחס אליו כ"שר הרווחה". מאיר כהן, שר הרווחה המכהן, שוחח הערב (ראשון) על הדברים עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM.

"אני מאוד מכבד את שר הביטחון והעבודה שלו, בטח בתקופה כזאת, אבל אני רוצה להבהיר - משרד הרווחה הוא אחד המשרדים החשובים והמאתגרים סביב שולחן הממשלה, שמטפל בכלל אזרחי מדינת ישראל ועובד סביב השעון. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו עם הישגים יפים וחזון ברור מאוד", אמר.

לטענתו, הסיפר של קרדיט ומלחמות מיותר: "יש לנו דברים הרבה יותר משמעותיים לטפל בהם. אנחנו המחסום האחרון לפני מדינה ימנית קיצונית שתפרק את המדינה, לכן אנחנו צריכים לשמור על הממשלה הזאת ועל הקואליציה הזאת".

בהמשך, התייחס למותה של עיתונאית אל ג'זירה שירין אבו עקלה: "אנו צריכים לעשות הכל כדי שהעיתונאים לא ייפגעו והאירוע הזה נמצא בבדיקה. הקוד האתי וההוראות שאני קיבלתי כשהייתי חייל, היו הוראות של לשמור על האזרחים בשטח. לכן, הייתי גאה להיות חייל בצה"ל".

"עם זאת, אנחנו הצענו לפלסטינים לערוך חקירה משותפת ואם הם מסרבים - כנראה שיש להם מה להסתיר. כמדינת ריבונית, אנו צריכים לשים גבולות להשתוללות של הימים האחרונים ובעיקר על מה שקרה בהלוויה. אין לי בעיה עם סטודנט ערבי שמבקש להרים דגל אש"ף ביום הנכבה, אבל יש לי בעיה עם ההסתה. לזרוק אבנים על שוטרים? אסור לנו לאפשר דבר כזה", תקף.  

לסיכום, עוד התייחס לאפשרות לתיקון חוק הלאום ואמר: "אני תומך בתיקון ומפלגת יש עתיד תומכת בכך, בטח היום שהתפרסמה תמונתו של גיבור ישראל סא"ל מחמוד חיר אל-דין, שנהרג בפעילות מבצעית. אחת אמירות התודה הענקיות שאנחנו יכולים לומר גם לו וגם לכלל הדרוזים, זה שנתקן את החוק. אני לא נתפס כאיש שמאל ומעולם לא הייתי כזה - יחד עם זאת, אני חושב שכך צריכה לנהוג מדינתנו".

סייע בעריכת הכתבות: דוד זבולוני, 103fm