הסערה סביב השינוי בחוק הלאום שהציע שר האוצר אביגדור ליברמן, היא ללא ספק הסערה התורנית, אך לצידה ובמקביל אליה, ממשיכים חברי הקואליציה והממשלה להתעמת בסוגיות רבות. פרשן מעריב ומגיש 103FM, העיתונאי בן כספית, ביקר היום (שני) בחריפות בתוכנית הרדיו שלו את התנהלות הקואליציה והממשלה. האזינו לדברים הקשים:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 




"כל מה שאתם עושים עכשיו בקואליציה - ליברמן? עכשיו חוק הלאום, אתה יודע שזה לא יעבור. גנץ? פתאום לא שמים לב אליך. בנט? פתאום אתה חותך ימינה, אחרי ששמרית מאיר עזבה. אלקין? פתאום אתה אומר, 'למה החזירו את הגופות? אל תחזירו את ההוא'", תהה כספית באשר להתנהלות של כמה מחברי הקואליציה בימים האחרונים. 

"אתם עושים עכשיו פוליטיקה", תקף כספית, "כאילו יש בחירות. אז תחליטו - או שאתם מפרקים את הממשלה, תפנו את הפיד וצאו לנו מהחיים, או שתילחמו על הממשלה הזו, כמו שלפחות בנט עושה, עם כל השטויות הנוספות שהוא עושה. אבל כל התרגילים האידיוטים האלה לא יוסיפו לכם אפילו קול אחד".

עוד תקף כספית: "אף אחד לא יאמין שעכשיו נזכרתם באיזושהי אג'נדה, כי הממשלה הזאת הוקמה בתנאי שכולם יוותרו על האג'נדות שלהם הרחוקות ויילכו על הליבה שכולנו מסכימים עליה. היא עושה דברים טובים כל יום. אל תתרשמו מחברי פה ינון, אנחנו יודעים כמה דונמים העבירה הממשלה הקודמת של נתניהו לערבים וכמה איילת שקד העבירה".