מהומה התחוללה היום (שני) בדיון על סיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון בוועדת הכספים של הכנסת, כאשר סגנית נשיא ארגון להב, צמרת אביבי, תקפה את סגן השר אביר קארה (ימינה) על כך שלטענתה לא היה זמין לקריאות העצמאים שפנו אליו.

אביבי פנתה לסגן השר קארה ואמרה: "בוא תדבר על הדבר העיקרי, אני מיוני 2021 פניתי אליך ולא הייתה תגובה", בשלב זה סגן השר קארה נראה מתעלם מאביבי שצעקה לעברו: "אביר אני מדברת אליך, מה זה הזלזול הזה?". סגן השר קארה לא התלבה מדבריה של אביבי וענה: "אני לא בקייטנה שלך גברת אביבי", והשיבה: "אני לא עושה קייטנות".

באותו שלב אמר סגן השר קארה: "אני מבקש ממך לא לפנות אליי". אביבי הופתעה מבקשתו וצעקה: "אם אי אפשר לפנות אליך תתפטר. אולי לפחות תספר על התפקיד שלך. אם אתה נציג העצמאים, ואני עצמאית, אני רוצה שמישהו פה יהיה זה שידבר בשמי. אתה פשוט חצוף. אנחנו כולנו ילדים שתפרת את זה מעל הראש שלנו". 

לאחר המהומה איים ראש הוועדה ח"כ בליאק להוציא את אביבי מהדיון והרגיע את הרוחות, אולם אביבי המשיכה וצעקה לעבר סגן השר קארה: "הוא אוהב אנשים שרק מלטפים לו כל היום את האגו, נכון?". לאחר מכן גם חבר הכנסת קושניר התערב וקרא לעברה: "גברתי, אם אתה רוצה לסגור את העניינים שלך מול חבר הכנסת קארה, זה לא המקום. אם תמשיכי לצעוק את תצאי החוצה מהדיון".