עימות חריף התפתח היום (שלישי) בוועדת הכספים של הכנסת, בין ח"כ עופר כסיף למספר ח"כים אחרים. במהלך הדיון, שנועד לדון בנושא חוק המענקים לתקופת האומיקרון, התייחס ח"כ ינון אזולאי לאמירות מפקד המחוז הצפוני של המשטרה כי תהיה אפס סבלנות למי שיפר את החוק במירון, וציין כי "יש לנהוג ביד קשה עם מי שנוהג בפרעות בכל מקום וכי זו לא דרכם של מתפללי מירון. אבל את היד הקשה לא רואים את במזרח ירושלים באלימות שם או בפרעות ערביי ישראל, שם רואים את ההתפרסות של משטרת ישראל מול אותם פורעים ומחבלים, פועל יוצא של הממשלה הרופסת הזו".

ח"כ כסיף הגיב לדברים, ואמר כי "אני מסכים שהמשטרה לא צריכה להתנהג בברוטליות בשום מקום, לא במירון ולא בשום מקום, גם לא בירושלים או  בשטחי יהודה ושומרון". כאן החל העימות, כאשר ח"כ אביר קארה (ימינה) הטיח בכסיף: "אתה בטעות בכנסת ישראל, צריך להעיף אותך מפה, אני מגייס חתימות לשם כך. אתה עוכר ישראל ושונא ישראל. תתייחס לניסיון דריסה שלך של שוטר והכאה של שוטר מצדך. אנחנו פראיירים, לא צריך לתת לך לדבר בכלל. גם במדינה דמוקרטית, הוא לא יכול לדבר בגנות השוטרים".

גם ח"כ אופיר כץ הצטרף לדברים ואמר לעבר כסיף: "אחד כמוך לא צריך להיות בכנסת. יש לכבד את השוטרים שלנו ואת עבודתם הקשה, במקום זה אתה מרביץ לשוטר, אתה לא ראוי להיות כאן".

בסרטון: ח"כ כסיף מכה את השוטר:

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר אמנם תמך בדבריהם של קארה וכץ, אך ביקש לחזור לדיון הענייני של הוועדה: "אני מצטרף ליוזמה שלך להדחת ח"כ כסיף מהכנסת אחרי האירוע המביש של הכאת השוטר, אבל בדיון הזה אני מבקש להתרכז בנושא הדיון". ח"כ כסיף חזר על טענותיו לגבי התנהלות המשטרה בהלווייתה של העיתונאית שנהגרה בג'נין, כי היא לא פעלה לטענתו באופן ראוי כלפי מחזיקי הארון, וקושניר ענה לו: "מי שהחזיק את הארון זה מי שרצה לחטוף את הארון ולא המשפחה".